یکی از منتخبان مجلس نهم با اشاره به دیدار روز یکشنبه این منتخبان با رئیس جمهور تأکید کرد که در این جلسه احمدی نژاد از افزایش هزینه مجلس انتقاد داشته و خواستار تعامل بیشتر مجلس و دولت شده است .

این منتخب مجلس نهم که خواست نامش فاش نشود، امروز در راهرو های مجلس شورای اسلامی به خبرنگار بولتن نیوز گفت: دیدار منتخبان مجلس نهم با احمدی نژاد بسیار خوب بود و تقریباً اکثر منتخبان در این دیدار حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در این دیدار محمد رضا میرتاجدیدنی معاون پارلمانی رئیس جمهور، حیدر مصلحی وزیر اطلاعات، مهدی غضنفری وزیر بازرگانی، سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد صحبت کردند گفت: محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور نیز در این جمع صحبت کرد و سه تن از منتخبان مجلس نهم از جمله منتخبین قزوین و گنبد کاووس به نمایندگی از جمع حاضر مطالب خود را در خصوص عملکرد مجلس جدید مطرح کردند .

این منتخب مجلس نهم افزود: وزرای دولت احمدی نژاد و معاون اول رئیس جمهور گزارش خوبی از عملکرد دولت و وزارت خانه های مربوط ارائه کردند و منتخبان نیز خواستار همکاری بیشتر مجلس و دولت در این دوره شدند.

وی با اشاره به اظهارات محمود احمدی نژاد در این جمع گفت: رئیس جمهور در چند بخش مطالب خود را بیان داشت که سخنان ایشان سازنده و مفید بود.

این منتخب با تاکید بر اینکه رئیس جمهور بر فضای همدلی، هماهنگی و همکاری میان همه مسئولان تاکید داشت، گفت: آقای رئیس جمهور تاکید کردند که امروز همه ما یک ماموریت بزرگ داریم که آن ساختن ایران است و رمز موفقیت در این زمینه هم همکاری و وحدت میان مسئولان می باشد.

وی گفت: رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود از نحوه تصویب بودجه در مجلس انتقاد کرد و گفت که برای برخی از ادارات که کارمندان کمی دارند، بودجه های زیادی در نظر گرفته شده است

این منتخب تصریح کرد: رئیس جمهور همچنین از میزان افزایش بودجه مجلس در سال جاری انتقاد کرد و گفت که بودجه مجلس بیش از 100 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: رئیس جمهور همچنین از تخصیص اعتبار برای هزینه دفاتر نمایندگان نیز انتقاداتی را مطرح کرد.