دکتر احمدی نژاد در پیامی ، آغاز سال نو میلادی (۲۰۱۵) را به هموطنان مسیحی تبریک گفت و تاکید کرد که انسانها در آستانه دوره درخشانی از زندگی حقیقی خود قرار گرفته اند.

بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهُمَّ صَلَّ عَلی جَمیعِ الأنْبِیاءِ وَ الْمُرْسَلین سیمّا رحمه للعالمین محمد مصطفی (ص) و آله الطاهرین و صَحبه الْمُنْتَجَبینَ

اللّهمَ عَجِّل لِوَلیِکَ الفَرَج وَ العافِیهِ وَ النَصر وَ اجعَلنا مِن خَیرِ انصارِه و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

سالروز ولادت هدیه استثنایی خداوند به بشریت، پیامبر عشق و عدالت و زیبایی حضرت عیسی ابن مریم (ع) را به موحدان ، عدالت جویان ، عاشقان صلح و مهرورزی و طالبان حقیقت و کمال به ویژه هموطنان پیرو حضرت مسیح (ع) و همه انسان ها تبریک عرض می نمایم.

همه پیامبران از نوری واحد و حامل پیامی مشترک و رسالتی انسانی و الهی اند. همه به ویژه پیامبران اولوالعزم آمده اند تا متناسب با زمان و ظرفیت انسان ها جلوه ای از حقیقت و راه رهایی، آزادگی، کمال و سعادت را بر بشریت عرضه نمایند. همه آمده اند تا مهرورزی، کمال جویی، صلح واقعی و پایدار و رفاه عمومی را به همگان هدیه و کینه ها، خودخواهی ها و حسادت ها و در نتیجه دشمنی ها، جنگ ها، ظلم ها و تبعیض ها را ریشه کن کنند. آمده اند تا با گسترش وحدت بین همه ملت ها ، عدالت را به عنوان گام اول و سکو و زیربنای حرکت بشریت برای نیل به سعادت کامل و خلیفه اللهی با دست و اراده خود انسان ها پایه گذاری نمایند. آمده اند انسان ها را برکِشَند و خورشید درخشان عزت و کرامت را بر تارک ستُرگ انسانیت بنشانند. آمده اند تا راه نیل به تمام آرزوهای تاریخی انسان ها را معرفی و با نور ایمان و عشق آن را هموار سازند.

حضرت عیسی(ع)، رسول حق و معجزه خداوندی و آیت بزرگ و نماد رحمت الهی نیز مبـّشر همین ارزش ها است که امروزه جامعه بشری بیش از هر زمان به آن نیازمند است.

امروزه به لطف خدا و با هدایت اولیاء الهی و تلاش پیشگامان توحید و عدالت و آزادی، موج بیداری سراسر جامعه بشری را فرا گرفته و جهان را در آستانه تحولی بزرگ قرار داده است. گرایش به حقیقت و بازگشت به فطرت الهی انسان ها مانند امواج هم افزا در حال گسترش و فراگیری است.

با هدایت الهی و خواست همگانی، یک تاریخ آرزومندی و ناکامی به پایان می رسد و با اتمام زمستان بشری، بهار انسانی و دوران شکوفایی همه استعدادهای الهی آحاد بشر فرا می رسد و به زودی ندای عدالت خواهی و کمال جویی و یگانه پرستی از نقطه نقطه جهان به آسمان بر خواهد خاست و دوره درخشان زندگی حقیقی انسان ها در این عالم آغاز خواهد شد.

اینجانب با تبریک مجدد این ولادت عظیم و آغاز سال نو میلادی به هموطنان پیرو حضرت مسیح (ع) و تمام کسانی که این روزها را جشن می گیرند، سالی سرشار از برکت، دوستی، رفاه و عزت را برای همگان آرزو می کنم.

امیدوارم با ظهور میراث دار انبیاء و رسولان، عینیت بهار و منجی آسمانی حضرت مهدی موعود(عج) و همراه با او حضرت مسیح (ع) و با یاری تمامی انسان ها توحید، عشق، عدالت، آزادی و کرامت انسانی در سایه اتحاد و همدلی جامعه بشری در تمام جهان مستقر گردد. آمین

محمود احمدی نژاد