در پي انتشار اخباري بر سايت حامي خاتمي مبني بر دیدار وی با جمعی از خانواده‌هاي شهدا که در آن از خانواده شهید اندرزگو و شهید عراقی نیز به عنوان حاضران و دعوت‌کنندگان از خاتمی یاد شده بود، این 2 خانواده خبر مزبور را تکذیب کردند.
ياران حجت‌الاسلام سيد محمد خاتمي كه اين روزها در پايگاه خبري نزديك به خاتمي مشغول جمع كردن حمايت‌هايي از رئيس جمهور سابق جهت حضور در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري مي‌باشند، روز يكشنبه بيستم بهمن 87 در خبري با عنوان حمايت قاطع خانواده‌هاي سرداران شهيد انقلاب از سيد محمد خاتمي نوشتند: چند روز پيش برخي از خانواده‌هاي شهداي انقلاب و جنگ تحميلي با حضور در دفتر آقا خاتمي، رسماً از وي جهت شركت در انتخابات دعوت كرده بودند.

در پايان متن نامه‌اي كه به نام خانواده شهدا توسط این سایت منتشر شد، اسامي 41 نفر از شهداي انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي به چشم مي‌خورد كه در ميان آنها نام شهيد سيد علي اندوزگو و شهيد حاج مهدي عراقي از شهداي مؤتلفه نيز ذكر شده است.

در پي انتشار اين اخبار، خبرنگار روابط عمومي حزب مؤتلفه اسلامي در تماسي با خانواده‌هاي شهيدان اندرزگو و عراقي صحت و سقم اين خبر را جويا شد.

فرزند شهيد اندرزگو در اين‌باره گفت: ما با آقاي خاتمي ديدار داشتيم اما از ايشان خواستيم در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري شركت نكند نه اينكه از حضور وي در اين انتخابات حمايت كنيم.

وي با تكذيب اين خبر خواستار اصلاح اين اقدام شد.

فرزند شهيد عراقي نيز در اين باره به روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي گفت: اصلاً تا به حال آقاي خاتمي را از نزديك نديده ام چه رسد به اينكه در دفتر آقاي خاتمي با ايشان ديدار كرده باشم و از آقاي خاتمي بخواهم در انتخابات آينده حضور پيدا كند.

وي ضمن تكذيب حمايت خانواده شهيد عراقي از نامزدي سيد محمد خاتمي در انتخابات رياست جمهوري دهم از روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي خواست اين دروغ پردازي و نشر اكاذيب در سطح جامعه را دنبال كند.

گفتنی است سایت منتشر کننده این خبر برای توجیه دروغ‌پردازی، عکس فرزند شهید اندرزگو را در کنار خاتمی منتشر کرده است. این در حالی است که فرزند شهید اصل دیدار را انکار نکرده اما تأکید دارد که اساساً برای پیشنهاد عدم کاندیداتوری به دیدار خاتمی رفته است.