يك پايگاه خبري در گزارشي از انتخابات دهم رياست جمهوري ايران با بيان اينكه "محمود احمدي‌نژاد " پيروز انتخابات شد، نوشت: احمدي‌نژاد دشمن قدرتمندان و دوستدار فقراست.

 

به گزارش فارس، پايگاه خبري "المحيط " در گزارشي تحت عنوان "احمدي‌نژاد دشمن قدرتمندان و دوستدار فقرا " نوشت: "محمود احمدي‌نژاد " رئيس جمهوري ايران كه براي دوره دوم بيشترين آراء را به دست آورده است، كانديدايي است كه به دليل مواضع سرسختانه‌اش خوشايند غرب نبود.

بنا بر اين گزارش، احمدي نژاد پس از پيروزي در انتخابات نهم رياست جمهوري با سخنان ضدصهيونيستي كه اعلام مي‌كرد "اسرائيل محكوم به زوال است " و هولوكاست "خرافه " است، مشهور شد.

بنا بر گزارش محيط، احمدي نژاد به طور مستمر با رد تعليق، از حق ايران در غني‌سازي اورانيوم دفاع كرد و برنامه هسته‌اي ايران را به قطاري تشبيه كرد كه بدون توقف به حركت خود ادامه مي‌دهد و هرگز به عقب باز نمي‌گردد.

بنابر اين گزارش، رئيس جمهوري آمريكا دست كمك‌خواهي به طرف ايران دراز كرد و احمدي‌نژاد نيز با شرط اينكه آمريكا تغيير در سياست‌هايش را در قبال ايران "عملي " كند، بعيد ندانست.

محيط نوشت: احمدي‌نژاد در يكي از مناظره‌هاي تلويزيوني اعلام كرد كه وي فردي از مردم است كه با حقوق معلمي خود زندگي مي‌گذراند و هوادارانش او را "دوستدار فقراء " مي‌نامند.

بنا بر اين گزارش، روزنامه اردني "الغد " به نقل از "مهدي محمودي " يكي از ساكنان شهر اسلامشهر (در نزديكي تهران) مي‌نويسد اگر دو نفر در وضعيتي دشوار باشند، احمدي‌نژاد به كمك كسي مي‌رود كه در وضعيت دشوارتري قرار دارد.

بنا بر اين گزارش، احمدي‌نژاد شيوه‌اي را در حكومت پايه‌ريزي كرد كه اعضاي هيئت دولت را هر 2 يا 3 هفته يك بار به يكي از استان‌هاي ايران مي‌برد "تا بدين صورت مشكلات روزانه مردم را بهتر درك كند ".

محيط افزود: در طول 4 سال، دولت احمدي‌نژاد حدود 20 ميليون نامه از مردم دريافت كرد و براي اين امر دفتري مجزا تشكيل داده بود تا به اين نامه‌ها پاسخ داده بشود.