حجت‌الاسلام پناهیان با توجه به برخی اتهامات به دولت نهم گفت: یقین بدانید اگر شخصی همچون احمدی‌نژاد در زمان امام راحل بود، هرگز جام زهر به ایشان نوشانده نمی‌شد.

به گزارش رجانیوز به نقل از رسا، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان، شامگاه 15 خرداد در هیئت محبین اهل بیت(ع) قم گفت: دولت نهم از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که به راحتی نمی‌توان از آن عبور کرد.

وی افزود: آقای دکتر احمدی‌نژاد دارای پشت‌کار و فردی سختکوش است و حضورش در میان مردم برگرفته از سیاست‌های مقام معظم رهبری در دوران ریاست جمهورشان است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: بدون حضور در میان مردم نمی‌توان مسائل کشور را پیش برد.

 

وی تاکید کرد: نزدیک به سی‌سال تنها به دلیل عدم حضور مسؤولان در میان مردم برخی مسائل لاینحل باقی ماند و تنها این سفرهای استانی و حضور رییس جمهور در میان مردم بود که بسیاری از مسائل و مشکلات آنان را حل کرد.

 

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به تاییدات مقام معظم رهبری از سفرهای استانی دولت نهم گفت: امروز برخی به جای حمایت از دولت احمدی‌نژاد آن را مسخره می‌کنند؛ در حالی که مقام معظم رهبری براساس تاکتیکی که دارند به راحتی از این سفرها حمایت نمی‌کنند. ایشان دغدغه اصلی‌شان این بوده که مسئولان در میان مردم حضور داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: پشت کار و دغدغه داشتن برای حل مشکلات مردم تنها به آقای احمدی‌نژاد اختصاص ندارد، کسانی را در این دولت می‌شناسیم که پرکارترین افراد در نظام و تاریخ انقلاب به شمار می‌آیند.

 

این استاد حوزه علمیه با اشاره به افزایش سرعت گردش کار در بدنه دولت گفت: آقای احمدی‌نژاد با پشتکار بالای خود، تحرک بسیار بالایی را در کشور ایجاد کرد که اگر هزار عیب برایش تصور کنیم، این ویژگی به قدری کلیدی است كه حتی انسان نابینا نمی‌تواند به راحتی از آن بگذرد.

 

وی با بیان این که سیستم اداری کشور را استعمار طراحی کرده است، افزود: امروز این روش در دولت نهم برداشته شده و روشی انقلابی و اسلامی در پیش گرفته شد به همین دلیل برخی با روش وی مخالف هستند.

 

حجت الاسلام پناهیان خاطر نشان کرد: امروز اتفاق بسیار عجیبی در کشور افتاده است و افراد فراوانی در سطح جهان به ایران اسلامی علاقه‌مند شده‌اند، از این رو ادعای برخی مبنی بر ضعف ایران در سطح جهانی سخن بسیار بیهوده‌ای است.

 

وی تاکید کرد: امروز احمدی‌نژاد کلید وحدت شیعه و سنی است، برای همین موج جهانی به سوی ایران در راه است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: براساس سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دولت نهم، انقلاب در مسیر واقعی خود قرار گرفت و ایران اسلامی در جهان عزتمند شد.

 

وی ادامه داد: برخی می‌گویند آقای احمدی‌نژاد دیکتاتوری مآبانه برخورد می‌کند، اگر این حرف درست باشد، تازه می‌فهمیم احمدی‌نژاد با چه کسانی مواجه است که باید در برابر آنان که خود دیکتار بوده‌اند همان روش را پیش گرفت.

 

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به زمان اداره کشور در 8 سال دفاع مقدس گفت: ما برای حفظ آبروی برخی، نامه امام خمینی(ره) را بازگو نمی‌کنیم؛ ولی از آقای موسوی انتظار انصاف داریم، اگر نمایش ظاهری بر اساس اخلاق باشد، اما موضع‌گیری غیراخلاقی باشد خیلی خطرناک است. متأسفانه امروز با پدیده نفاق پیچده‌ای روبرو هستیم. تا پیش از مناظره آن را از ضعف افراد می‌دانستیم؛ ولی اکنون این نفاق خود را نمایان کرده است.

 

وی تأکید کرد: جام زهری که به خاطر پذیرش قطعنامه به امام خمینی(ره) نوشاندند، به دلیل گزارش پولی خزانه بود، زیرا ایشان پیش از پذیرش قطعنامه صلح را همچون صلح امیرمومنان(ع) با معاویه می‌خواندند.

 

حجت الاسلام پناهیان گفت: یقین بدانید اگر شخصی همچون احمدی‌نژاد در زمان امام راحل بود، هرگز زهری به ایشان نوشانده نمی‌شد.

 

وی ادامه داد: چرا برخی که اکنون احساس خطر می‌کنند، در زمانی که صدام به داخل کشور آمده بود، چنین احساسی نداشتند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: برخی هنوز میزان دشمن‌شناسی‌اشان مشخص نیست و در خصوص رژیم صهیونیستی اظهار نظرهایی می‌کنند که بسیار تعجب انگیز است.

 

وی ادامه داد: برخی باید به‌خاطر حرف‌هایی كه می‌زنند، از شهدا عذرخواهی کنند. این كه همه می‌توانند از ما حمایت كنند، سخن بسیار نادرستی است؛ باید نامزدها موضع خود را مشخص کنند تا ضدانقلاب‌ها و دشمنان نظام دور آنها جمع نشوند.

 

حجت‌الاسلام پناهیان گفت: این که به هر قیمت رأی مردم را به سوی خود جلب کنیم، به لجن کشیدن سیاست است و برکت کشور را از بین می‌برد.

 

وی یادآور شد: برخی سقوط بلوک شرق و غرب از سوی دولت نهم را به خرافه گرایی نسبت می‌دهند، مثل این که یادشان رفته این سخنان امام راحل و رهبر عزیزماست، نه دولت آقای احمدی‌نژاد که ایشان را به خرافه‌گرایی متهم می‌کنید.