220 تشكل دانشجويي سراسر كشور با صدور نامه‌اي سرگشاده خطاب به دادستان كل كشور، از وي خواستند تا بررسي پرونده‌هاي مفاسد اقتصادي را به سرعت آغاز كرده و در وهله اول به پرونده مهدي هاشمي رفسنجاني رسيدگي كند.

به گزارش خبرگزاري فارس، متن نامه 220 تشكل دانشجويي كشور به دادستان كل كشور، به شرح ذيل است است:

آيت‌الله دري نجف آبادي دادستان كل كشور!

با سلام و تبريك ميلاد بانوي دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و حضور اعجاب انگيز و الهي ملت سرافراز ايران در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ايران.

همان‌طور كه مستحضريد مبارزه با مفاسد از جمله مفاسد اقتصادي يكي از محوري‌ترين شعارها و سياست‌هاي بنيادين انقلاب اسلامي و امام و مقام معظم رهبري بوده و هست كه آن هم برگرفته از آموزه‌هاي تغييرناپذير و ضروري اسلام عزيز براي بسط عدالت و ايجاد امنيت در جامعه اسلامي است.

مردم هوشيار و عزت‌طلب و عدالت‌محور ايران اسلامي صادقانه و با تمام وجود نشان دادند براي تحقق اهداف انقلاب اسلامي و براي بسط عدالت حاضرند در مبارزه با مفاسد مختلف از جمله مبارزه جهادگونه با دست‌اندازان به بيت‌المال و نوكيسه‌گان عدالت‌ستيز و قانون‌گريز، همراه و همگام مسئولان دستگاه‌هاي پيگير باشند.

مشاركت بيش از 39 ميليوني مردم شريف در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري كه به فرموده مقام معظم رهبري دست اعجاز الهي پشت آن بوده است، حاكي از اميدواري بيشتر و اعتقاد راسخ مردم به انقلاب اسلامي و گفتمان عزت آفرين انقلاب امام و رهبري است. مردم تشنه رويت اقدام و عمل مسئولان در مبارزه با مفاسد هستند.

تشكل هاي دانشجويي به عنوان پرچمداران عدالت‌خواهي با گرايشات مختلف سياسي و به نمايندگي از طيف‌هاي مختلف دانشجويي از دادستان كل كشور انتظار دارند و در خواست مي‌نمايند بررسي سريع قاطعانه و قانوني پرونده‌هاي مربوط به مفاسد اقتصادي را آغاز كرده و اولين پرونده آن مربوط به مهدي هاشمي باشد تا شائبه‌هاي موجود در جامعه روشن شود.

اين خواسته كه برگرفته از آرمان‌هاي انقلاب، امام و رهبري و مردم ايران است، مي‌تواند آزموني براي مسئولان باشد و تشكل‌هاي دانشجويي از اين خواسته آرماني و ضروري دست نكشيده و از تمام ابزارهاي قانوني خود استفاده كرده و مردم را در جريان پيشرفت بررسي قرار خواهند داد.