هرچه از اقدام دقیق نظام در قطع ارتباط سران فتنه با سرویسهای جاسوسی غرب می گذرد ابعاد جدیدتری از جلیز و ویلیز کسانی که دل به کودتای ناکام پارسال بسته بودند، عیان می شود.

پس از خودشیرینی اخیر خاتمی برای سازمان سیا روز گذشته شیخ یوسف صانعی نیز تلاش کرد از قافله شیطان عقب نمانده و با صدور بیانیه ای دستورات موساد و سیا را عملیاتی کرد.

صانعی با تکرار اراجیف اوباما و شیمون پرز در ماجرای قطع ارتباط موسوی و کروبی مدعی شد حصر کسانی که نتانیاهو آنها را خط مقدم جبهه اسرائیل در ایران خوانده خلاف شرع است! او حتی شاه را هم عادلتر از جمهوری اسلامی خوانده تا دِین خود را به نوکران اسرائیل تماما پرداخت کند. ظاهرا صانعی به حدی از این اقدام هوشمندانه نظام اسلامی سوخته است که برای فرافکنی مدعی شده دسیسه ای برای نابودی کروبی و موسوی در کار است! گویا او نمی داند که نامبردگان ارزش اینهمه زحمت را نداند!

اما از این حرفهای مفت تکراری که بگذریم بیانیه صانعی یک نکته بامزه هم داشت. صانعی در این بیانیه کروبی و موسوی را با القاب جالبی خطاب کرد که مطالعه این القاب می تواند اسباب خنده حلال خوانندگان را مهیا سازد!

صانعی در این به اصطلاح بیانیه از موسوی با لقب «زبدة السادات و الاخیار، ذوی العز و الاحترام؛ جناب آقای مهندس میر حسین موسوی» و از شوهر موسوی (!) با عنوان «همسر مکرمه و فاضله ایشان» و از شیخ بی سوادی که نمی دانست دول الخلیج العربیه یعنی چه؟ با عنوان «یار دیرین و معتمد امام، حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ مهدی کروبی» نام برده است!!!

هم اکنون بسیاری از صاحب نظران بر این باورند که منظور صانعی از به کاربردن لقب «زبدة الاخیار» احتمالا آن بوده که؛ موسوی زبده‌ترین خیاری است که تاکنون جمهوری اسلامی به شیمون پرز تحویل داده است!