اظهارات مستند و قاطع دکتر احمدی‌نژاد در مناظره تلویزیونی با مهندس موسوی، بازتاب‌های بسیار مثبتی در میان توده‌های مردم درپی داشته است.

به گزارش رجانیوز، احمدی‌نژاد در این مناظره با طرح مسائل مبنایی، تناقضات رفتاری و گفتاری رقیب و طرح پرسش‌ها و برخی مصادیق مفاسد اقتصادی، عملاً برنامه طراحی شده از سوی ستاد موسوی در زمینه خودداری از دیالوگ با احمدی‌نژاد و بیان مطالب از پیش آماده شده را تا حد زیادی تحت‌الشعاع قرار داد.

صدای لرزان موسوی در ابتدای مناظره و در دست گرفتن فضای مناظره توسط احمدی‌نژاد با اشاره به سوابق عملکردی موسوی و هاشمی و خاتمی به عنوان حامیان اصلی وی و افشای بخش‌هایی از مفاسد اقتصادی و عوامل آن‌ها با ذکر نام، موجب شده است تعداد زیادی از هواداران میرحسین پس از پایان مناظره نسبت به کاندیداهای مورد حمایت خود به صورت جدی دچار تردید شده‌اند.


اما در حالی که مناظره این دو کاندیدا، دقایقی پس از نیمه شب پایان یافت، سونامی توده‌ها در حمایت از موج فسادستیزانه احمدی‌نژاد از همان دقایق آغاز شد و جمع زیادی در تهران و شهرستان‌ها با حضور در خیابان‌ها و سردادن بانگ الله اکبر و شعارهای انقلابی، حمایت خود را از احمدی‌نژاد اعلام کردند.

 

گفته می‌شود تصاویر و پوسترهای محدود موجود از دکتر احمدی‌نژاد از صبح امروز در شهرستان‌ها کمیاب شده و مردم تمایل زیادی برای نصب این پوسترها بر روی درب یا شیشه‌های خانه، مغازه و اتومبیل خود نشان داده‌اند.

 

همزمان با این موج مردمی، برخی مخالفان احمدی‌نژاد که احتمالاً از عمل کردن وی به وعده‌ی خود و افشای برخی مفسدان اقتصادی در قالب سونامی فسادستیزی به شدت نگران شده‌اند، بلافاصله اقدام به انتساب رفتار غیراخلاقی به وی کرده‌اند.

 

این در حالی است که افشای جزئیات بیشتری از مفسدان اقتصادی و بازپس گرفتن بیت‌المال مطالبه‌ی جدی مردم از رئیس‌جمهور است و بنا بر آیه کریمه‌ی قرآن: لا یحب الله الجهر بالسوء من القول الا من ظلم، "خداوند علنى كردن سخن در باره‏ى بدى [ديگران‏] را دوست ندارد مگر كسى كه بر او ستم رفته باشد".