خبرگزاري فارس: مجمع روحانيون مبارز با صدور بيانيه اي به همان سبك و سياق گروهك هاي ضد انقلاب، رجوي،فرح پهلوي، ريگي،بني صدر، رضا پهلوي و هم آوا با دولتمردان صهيونيست بطور رسمي به اردوگاه ضد انقلاب پيوست و با تاييد ضمني آشوب ها و اغتشاش ها و تجمع هاي خياباني عملا مسئوليت خون هاي ريخته شده را بر عهده گرفت. 

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، مجمع روحانيون مبارز در اين بيانيه ضد انقلابي از راي مردم و قانون تمكين نكرده و در تخطئه برخورد با آشوبگران نوشته است: آيا پاسخ اين فريادهاي حق‌طلبانه سفير گلوله‌هايي است كه سينه فرزندانشان را بشكافد و پير و جوان و زن و مرد را به خاك و خون بكشد؟

اين مجمع راهكار قانوني شوراي نگهبان را زير سئوال برده و يادآور شده است: آيا منطقي است كه آنان را براي احقاق حق خويش به محكمه‌اي حواله دهند كه داورانش در معرض اتهامند؟

مجمع روحانيون مبارز حضور مردم در انتخابات 40 ميليون نفري را ناآگاهانه دانسته و با عدم تسليم در برابر راي مردم مي نويسد: اگر حضور گسترده مردم در پاي صندوق‌هاي راي آگاهانه بوده و امضاء سند افتخار جمهوري اسلامي است، پس چرا حضور اعتراضي به توطئه و دسيسه بيگانگان نسبت داده شده و مي‌شود مگر رژيم‌هاي گذشته در ايران و ساير كشورها از اين اباطيل چه طرفي بستند كه امروز همان نسخه پوسيده را كپي كرده و اهانت مي‌كنند.

مجمع روحانيون مبارز با ناديده گرفتن حمايت هاي صريح دولتمردان آمريكايي، صهيونيستي، انگليسي و فرانسوي در حمايت از اراذل و اوباش از اين افراد حمايت كرده و تجمع هاي غير قانوني، مسلحانه و خشونت آميز آنها را خودجوش ناميده و بدون اشاره به بيانيه هاي تحريك كننده موسوي نوشته است: بر اين باور است كه با آراي آنان بازي شده و به فهم و شعورشان اهانت شده است و براي دفاع از حيثيت و كيان خود به صورت خودجوش به خيابان‌ها ريخته‌اند تا دردها و تحقيرهاي فروخورده خود را فرياد كنند. چرا اهانت مي‌كنند و اين حركت در كمال وقار و آرامش را به بيگانگان نسبت مي‌دهند و هزاران نفر را در خيابان‌ها و از خانه‌هايشان مي‌ربايند و با رفتاري بسيار زشت و ناپسند آنان را اعم از زن و مرد به نقاط نامعلوم مي‌برند؟

مجمع روحانيون مبارز با اين بيانيه بر تخريب هاي مساجد و مراكز اداري و نظامي، سلب آرامش رواني از مردم عادي، خون هاي ريخته شده صحه گذاشته و مي نويسد: كدام عقل سليم باور مي‌كندكه حركت اعتراضي نقشه و طراحي اين گروه يا آن گروه و با حمايت بيگانگان باشد؟ چرا شخصيت‌هاي محترم و خدمت‌گذار ملت طول سي سال گذشته را به بهانه‌هاي واهي با بدترين رفتارها و دستگير مي‌كنند و به زندان‌ها مي‌كشانند؟ كساني كه دست به چنين اعمال مي‌زنند و سرمايه‌هاي اجتماعي جامعه را اين‌گونه تاراج مي‌كنند، از خدا بترسند و از عاقبت خود بهراسند.

اين مجمع به جاي نقد مير حسين موسوي در تحريك اراذل و اوباش و مزاحمت براي نواميس مردم از وي تجليل كرده و در يك فرافكني آشكار افزوده است: آيا چنين شخصيتي به جاي آنكه مورد تقدير و تجليل قرار گيرد، بايد امروز مورد عتاب قرار گيرد و آنچه زيبنده خود آنان است به مهندس موسوي نسبت دهند؟ آيا آقاي مهندس موسوي مسبب اغتشاش‌ها است يا آنان كه با لشكر‌كشي در خيابان‌ها شهر را به صورت يك پادگان نظامي درآورده‌اند و مردم بويژه جوانان را تحريك مي‌كنند و احساساتشان را جريحه‌دار مي‌سازند؟

مجمع روحانيون با ناديده گرفتن ميليون ها راي مردم و مشاركت 85 درصدي آنها و با بي اعتنايي به مراجع قانوني مورد تاييد امام و رهبري و بدون ارائه اسناد خواستار ابطال انتخابات مردمي شده و ادعا كرده است: در انتخابات امانت‌داري نشده است و بايد انتخابات ابطال شود، آيا پاسخ چنين خواسته‌اي بر فرض كه به اعتقاد مسئولان برنامه‌ريز و مجريان انتخابات صحيح نباشد،‌ انواع اهانت‌هايي است كه از بلندگوهاي حكومتي نثار مردم مي‌شود و بايد پس از آن با چوب و چماق و تفنگ و گلوله به آنان حمله شود، عده‌اي مجروح يا كشته و گروهي هم به بند كشيده شوند؟

مجمع روحانيون زحمات مخلصانه نيروهاي مردمي و انتظامي در مقابله با اراذل و اوباش را كه مورد درخواست مردم مي باشد را تخطئه كرده و بدون اشاره به تحريكات سيد محمد خاتمي ومير حسين موسوي در دعوت به تجمع هاي خياباني و غير قانوني كه طي آنها گروهك ها و اراذل مردم را به خاك و خون مي كشند، يادآور شده است: ما عامل همه اغتشاش‌ها و زخمي شدن‌ها و ديگر خساراتي را كه به مردم وارد شده است، كساني مي‌دانيم كه بي‌جهت شهر را به صورت پادگان نظامي درآورده‌اند و آنها بايد شناسايي و محاكمه شوند.

اين گروه دستگيري عوامل فتنه ، اراذل و اوباش، معتادان به مواد مخدر را كه در حال طي مراحل قانوني هستند و دستگيري آنها آرامش را به شهر بازگردانده را نيز بر نتافته ومي نويسد: ما مصرانه خواستار آزادي تمامي دستگيرشدگان از شخصيت‌هاي سياسي روحاني و غير روحاني هستيم و هرگونه محاكمه غيرقانوني و بازجويي‌هاي تحت فشار و رعب را محكوم مي‌كنيم.

اين مجمع از صدا و سيما خواسته تا براي دروغ پراكني ها و ترويج شايعات بي اساس فرصتي به آنها داده شود .

مجمع روحانيون مبارز با تكرار بدعت در انتخابات و زير پا گذاشتن ميثاق ملي قانون اساسي و فرآيند شوراي نگهبان در تاييد انتخابات افزوده است: ما خواهان آن هستيم كه هياتي متشكل از افراد بي‌طرف و كاردان و آشنا به قوانين به شكايات نامزدهاي معترض رسيدگي كنند و با رعايت حق و عدل به داوري بنشينند و با تصميمي خداپسندانه آرامش را به كشور برگردانند.

 

تا جايي كه اطلاع داريم اين بيانيه به امضاي برخي اعضاي مجمع روحانيون مبارز نرسيده است و حتي برخي اعضاي مجمع با صدور اين بيانيه ضد انقلابي بشدت مخالف بوده و تهديد به جدايي از اين مجمع كرده اند. مجمع روحانيون مبارز در سايت خود اسامي اعضاي اين مجمع را به شرح ذيل اعلام كرده است

علي‌اكبر اشتياني، سيدمحمد علي ابطحي، سيدمهدي امام جماراني، مجيد انصاري، محمدعلي انصاري، سيدمحمد بجنوردي، اسدالله بيات، سيدمحمد خاتمي، محمدعلي خسروي، سيدتقي درچه‌اي، محمد علي رحماني، سيدمحمد رضوي، محمد علي صدوقي، فاضل فردوسي، اسدالله كيان ارثي، سيدعلي محتشمي‌پور،‌محمد مقدم، سيدسراج‌الدين موسوي، سيد محمد موسوي خوئيني‌ها، سيد عبدلواحد موسوي لاري، محمد علي نظام‌زاده، سيدمجتبي نور مفيدي، عيسي ولايي، سيد محمد هاشمي.