به تازگی فردی در شهرستان کرج خود را قرآن ناطق معرفی نموده و ادعا می نماید که علم فهم قرآن فقط در اختیار حضرت رسول(ص) و بستگان وی بوده و بعد از آنها فقط در اختیار نامبرده می باشد.

وی فعالیت تبلیغی خود را در خصوص ایجاد فرقه جدید آغاز نموده و دست نوشته های تبلیغی وی تحت عنوان "حوزه علمیه رابطه مستقیم با خدا" در برخی از نقاط این شهرستان توزیع گردیده است.
وی در بخشی از ادعاهای خود عنوان داشته است: "ای مردم من از خودخواهی به خدا و رسول(ص) و امام زمانش رسیده ام که شما مردم خود را فراموش نموده و از زاویه بدخواهی در پی امور دیگران بر اساس قرآن هستید، پس خودخواه باشید و خودبین و خودشناس تا که به خداشناسی توسط من راه یابید. ای مردمان در برابر 21 سال اشک به درگاه خدا از در خودخواهی رفتم تا به خداشناسی رسیدم ، یعنی 3-7 سال تمام ، بیائید 40 شبه این راه را طی کنید- منم قرآن ناطق و تنها دانای قرآن."
وی به همه اعلام می نماید که در صورت قبول راه وی، به مدت 40 شب راه طولانی را پیموده و می توانید به عالم غیب و اسرار الهی شناخت پیدا نمایید. وی ادعا داشت که قرآن درشب قدر به صورت یک جا بر وی قابل فهم ودرک شده است!