رهبر معظم انقلاب اسلامي در اولين دقايق آغاز رأي گيري دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و ميان دوره اي مجلس خبرگان رهبري با حضور در محل صندوق سيار 110 در حسينيه امام خميني، آراء خود را به صندوق انداختند.

 

به گزارش  "حدا نیوز"به نقل از ايرنا، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، انتخابات را مظهر حضور فعال، پرشور و زنده مردم در عرصه سياسي کشور و آزمون بزرگ ملي دانستند و با اشاره به شور و شوق و تحرک بالاي انتخاباتي در کشور خاطرنشان کردند: انتظار داريم با توفيق الهي و حضور متراکم مردم در پاي صندوق‌هاي رأي، ملت بزرگ ايران از يک امتحان بزرگ ديگر سربلند بيرون آيد.

 

رهبر انقلاب اسلامي تعيين مديريت عالي اجرايي کشور را يک حق و تکليف شرعي و عقلايي مردم اعلام و تصريح کردند: از مردم مي خواهم از اول وقت، همه به پاي صندوق رأي بروند و سهم خود را در اداره کشور به عهده گيرند و طبق تشخيص خود ، بهترين و شايسته ترين فرد را براي مدت 4 سال به رياست قوه اجرايي انتخاب کنند.

 

حضرت آيت الله خامنه اي ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در روزهاي اخير در صحنه انتخابات افزودند: مردم با رشد، کمال و بلوغ عقلاني خود اجازه ندادند در اين صحنه پرشور حادثه تلخي بوجود آيد.

 

ايشان امنيت انتخابات را بسيار با اهميت و نعمتي بزرگ دانستند و با يادآوري امنيت انتخاباتِ دوره هاي گذشته خاطرنشان کردند: اين امنيت ناشي از تفضل الهي و درک و شعور مردم است و اميدوارم مردم مانند هميشه با آرامش، متانت، صبر، حلم، وقار و سکينه روحي خود، تلاش بدخواهان را براي ايجاد تشنج ناکام بگذارند چرا که اين تشنج به ضرر کشور و آراي مردم است.

 

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به برخي شايعه سازي ها و نقل و قول از جانب ايشان در روزهاي گذشته افزودند: مردم به اين شايعات، و ديگر شايعات در خصوص بخشهاي مختلف انتخابات، که ساخته انسان‌هاي ناسالم است توجه نکنند.

 

حضرت آيت الله خامنه اي در پايان ابراز اميدواري کردند: به لطف و مدد الهي و رشد، آگاهي و هوشياري مردم، شاهد انتخاباتي پرشور باشيم