شبکه سوم سیما برنامه گسترده ای را برای خراب کردن لحظه تحویل سال 1390 تدارک دیده است! این شبکه بنادارد در لحظه تحویل سال با دعوت از یک مهمان ضدانقلاب موجبات اعتراضات مردمی را به وجود آورد.

در همین راستا مطلع شدیم مهمان ویژه شبکه سه در برنامه تحویل سال اصغر فرهادی است! یعنی همان کسی که اخیرا با حمایت صریح از «جعفر پناهی» نشان داده بود از حامیان خط لجن پراکنی علیه اسلام و انقلاب است.

گفتنی است جعفر پناهی در حالی که زیرزمین خانه خود را مبدل به لوکیشن ساخت فیلمی در راستای متهم کردن جمهوری اسلامی به تجاوز جنسی به زندانیانش کرده بود بازداشت و به محرومیت از فیلمسازی در ایران محکوم شد. اما اصغر فرهادی در اختتامیه چهاردهمین جشن خانه سینما گفت: «امیدوارم که جعفر پناهی هم بتواند در ایران فیلم بسازد.»!

یادآوری این نکته نیز ضروری است که اصغر فرهادی کارگردان فیلم مساله دار «درباره الی» و فیلم فمینیستی «چهارشنبه سوری» بوده و اخیرا فیلم فمینیستی و توقیفی وی «جدايي نادر از سيمين» در جشنواره فیلم فجر اکران شد!

فرهادی پیش از این درباره یک هنر پیشه ضدانقلاب و لامذهب که در آمریکا کشف حجاب کرده و علیه جمهوری اسلامی حرفهای بزرگتر از دهانش زده نیز گفته بود: «ای کاش وضع مملکت طوری شود که گلشیفته (فراهانی) بتواند برگردد.»!

به هرحال جا دارد ریاست محترم و متعهد سازمان صدا و سیما با اتخاذ موضعی شفاف جلوی تحرکات مشکوک شبکه سه را بگیرند.

اینهم آخرین دسته گل مهمان ویژه نوروزی شبکه سهt ، اصغرفرهادی در شصت و یکمین دوره جشنواره فیلم برلین در حال دست دادن باایزابلا روسلینی (Isabella Rossellini) مانکن ایتالیایی است روسلینی ۱۴ سال بعنوان مدل شرکت "لانکوم” جلوی دوربینهای تلویزیونی ضاهر شده است!!!