ان‌شاءالله ما در آینده نزدیک شاهد واقعیت‌های جدیدی به رهبری مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، آنچه درپی می‌آید، سخنان محی‌الدین کبیری، دبیرکل حزب اسلامی تاجیکستان است:

خدمت مقام معظم رهبری و تمام دوستان، مولود مبارک پیامبر مکرم اسلام(ص) را از جانب خود و مردم ماوراءالنهر تبریک عرض می‌کنم. این که در این روزهای مبارک و بزرگ خدمت مقام معظم رهبری هستیم در خود رازهای بسیاری دارد؛ چراکه در این مکان انسان‌های بزرگی حضور دارند. در این‌جا قصد ندارم وقت حاضرین را زیاد بگیرم و چند نکته را عرضه خواهم داشت:

مردم مسلمان جهان امروز در این حادثه‌ها بهای خود را داده‌اند که این همه در پرتو انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است که از سی سال قبل امتداد یافته است. اگرچه مستبکران جهان تلاش کرده‌اند که بعد از انقلاب ایران، دیگر هیچ انقلاب و اعتراضی در جهان رخ ندهد و تمام نیرو‌های خود را خرج این هدف کرده‌اند، در نهایت به ناکامی رسیدند و امروز در مدت کوتاهی همه‌ی هیمنه‌ای که ساخته بودند در حال نابود شدن است و همانطور که دوستان گفتند ان‌شاءالله ما در آینده نزدیک شاهد واقعیت‌های جدیدی به رهبری مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

نکته مهم این‌که ما از برادر دیگرمان که در این‌جا حضور دارند خصوصاً برادران جمهوری مصر. می‌خواهیم که در سیاست‌های بعدی خودشان در کنار جمهوری اسلامی ایران باشند و فراموش نکنند که در طول سال‌های مبارزه‌شان، تنها کشوری که در کنار این ملت ایستاد، جمهوری اسلامی ایران بود. اکنون نوبت آن‌هاست که در کنار جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی از ملت‌هایی کنند که آرزوی رسیدن به عدالت و آزادی را دارند.

همان‌طور که استاد کمال الهلباوی جمهوری اسلامی ایران را یک نمونه معرفی کردند، آرزو می‌کنیم که این نمونه توسط کشورهای بزرگ که به تعالی و آزادی رسیدند به کشورهای در انتظار آزادی و عدل همچون ارمغان و هدیه‌ای وارد شود.
بار دیگر از مقام معظم رهبری که با این صدر وسیع و همت بلند صحبت‌های حاضرین را گوش فرا دادند تشکر می‌کنم.