روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد با انتشار یادداشتی توهین آمیز نسبت به احمدی نژاد ، خطاب به رئیس جمهور نوشت: «حسن روحانی نباید باز هم از گذشته و دوران قبل سخن بگوید. 8 ماه از عمر این دولت گذشته است و انتقاد مجدد از دوران احمدی‌نژاد و اعلام آمار خرابی‌ها مصداق بارز لگد زدن به مرده متحرک است.»

به گزارش میدان ۷۲ ، روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد با انتشار یادداشتی توهین آمیز نسبت به احمدی نژاد ، خطاب به رئیس جمهور نوشت: «حسن روحانی نباید باز هم از گذشته و دوران قبل سخن بگوید. ۸ ماه از عمر این دولت گذشته است و انتقاد مجدد از دوران احمدی‌نژاد و اعلام آمار خرابی‌ها مصداق بارز لگد زدن به مرده متحرک است.»

در ادامه بخش‌هایی از یادداشت انتقادی روزنامه اصلاح‌طلب را می‌خوانید؛

- بالاخره آقای رئیس جمهور رضایت دادند در تلویزیون ظاهر شده و در مورد مسائل اخیر توضیح دهند. این اقدام هر چند دیر اتفاق می‌افتد اما باز هم غنیمت است و حسن روحانی بایستی از این نشست حداکثر سود را ببرد. ذکر چند نکته در این باب لازم به نظر می‌رسد.

- در روزهای اخیر ابهامات فراوانی پیرامون فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها رخ داده است و بایستی روحانی در این خصوص مو به مو توضیح دهد.

- ملت اکنون در نگرانی بسر برده و نمی‌دانند سرنوشت این طرح چه خواهد شد و غول گرانی چه زمانی خواهد خفت. رئیس جمهور موظف است با سخرانی متقن و دقیق نه از روی هوا مردم را قانع نماید.

- حسن روحانی نباید باز هم از گذشته و دوران قبل سخن بگوید. ما اکنون در ماه دوم سال ۹۳ قرار داریم و تقریبا ۸ ماه از عمر این دولت گذشته است. انتقاد مجدد از دوران احمدی‌نژاد و اعلام آمار خرابی‌ها مصداق بارز لگد زدن به مرده متحرک است. این موضوع برای مردم نفعی ندارد و نان نمی‌شود. ملت به اندازه کافی در این ۸ ماه شنیده‌اند که در دولت گذشته چه چیزی بر مردم گذشته است.

- کام تلخ مردم زمانی شیرین می‌شود که دولت بتواند در اقتصاد و معیشت مردم تغییری حاصل کند.

- قصد ندارم بگویم دولت روحانی به زنگ حساب رسیده است اما در زمان انشاء هم نیست.