سيد علي موسوي‌جرف : در مناظره شب گذشته محمود احمدي‌نژاد با مهدي كروبي، احمدي‌نژاد با ارائه آمارهاي اقتصادي و در عين حال پاسخ صريح و قاطع به حاشيه‌سازي‌ها عملاً ميدان‌دار مناظره شد.

وي اظهار داشت: احمدي‌نژاد با ارائه آمارهاي مقايسه‌اي دولت خود با دولت‌هاي پيشين به خيل عظيم افتراها و تهمت‌هاي ارائه شده عليه اين دولت پاسخ قطع و كوبنده داد.

موسوي‌جرف خاطرنشان كرد: دولت نهم در اكثر بخش‌هاي اقتصادي با موفقيت‌هاي چشم‌گيري مواجه بود اما متاسفانه برخي درصددند به خاطر مسائل سياسي و گروهي خود اين موفقيت‌هاي را كمرنگ يا اساساً انكار بكنند.

وي محروميت‌زدايي، رسيدگي به مناطق كمتر توسعه‌يافته، رسيدگي به مسائل معيشتي تهي‌دستان، افزايش ظرفيت اشتغال‌زايي و همچنين افزايش بنگاه‌هاي اقتصادي را از مهم‌ترين دستاوردهاي دولت نهم برشمرد و افزود: دولت نهم سرمايه‌گذاري‌هاي خوبي در زيرساخت‌هاي اقتصادي كشور انجام داده كه اين موضوع مي‌تواند در آينده اقتصادي كشور نقطه عطفي محسوب شود.

موسوي‌جرف شجاعت، صراحت و دقت عمل محمود احمدي‌نژاد را از مهم‌ترين و بارزترين مشخصه‌هاي وي در برخورد با رقيبان خود در مناظره‌هاي تلويزيوني عنوان كرد و گفت: در دو مناظره گذشته محمود احمدي‌نژاد توانست رقباي خود را به طور كامل زمين‌گير كند به‌طوري كه رقباي وي در ارائه پاسخ مستاصل شدند.

نماينده مردم آبادان در مجلس برگزاري مناظره نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري در تلويزيون را نقطه عطفي در تاريخ رسانه ملي عنوان كرد و اظهار داشت: در مناظره‌هاي تلويزيوني مردم فرصت مقايسه ديدگاه‌ها و برنامه‌هاي نامزدها را خواهند يافت كه اين موضوع مي‌تواند به آنها در انتخاب گزينه اصلح كمك كند.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس تصريح كرد: در حال حاضر اقبال عمومي نسبت به محمود احمدي‌نژاد رو به افزايش است و اين موضوع طيف اصلاح‌طلبان را با سردرگمي مواجه كرده است.

وي افزود: بعد از برگزاري مناظره‌ها موج گرايش به احمدي‌نژاد در سراسر كشور به‌ويژه در خوزستان شكل گرفته كه اين موضوع فاصله وي را با ديگر رقبا افزايش داده است.

وي ابراز اميدواري كرد مردم با حضور آگاهانه خود در 22 خرداد بار ديگر احمدي‌نژاد را براي چهار سال آينده به عنوان رئيس‌جمهور انتخاب كنند.