با این حساب تعریف تازه‌ای از «اعتدال» برای اولین بار در ادبیات سیاسی ایران و به خصوص در دانشگاه آزاد ارائه می‌شود که مطابق با آن اطاعت بی کم و کاست از فرامین آقای هاشمی رفسنجانی ملاک اعتدال است!

به گزارش "پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما"،روزنامه آرمان (نزدیک به خانواده آقای هاشمی) روز گذشته طی خبری با عنوان «انتصاب سؤال‌برانگیز رئیس دانشگاه آزاد» به انتقاد از رئیس دانشگاه آزاد پرداخت.

روزنامه آرمان به نقل از سایت انتخاب نوشت:حکم علیرضا منادی که پیش از این به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در هیات امنای این استان حضور داشت تمدید شده است.
روزنامه آرمان این انتصاب حمید میرزاده- رئیس دانشگاه آزاد- را انتصابی افراطی و به دور از اعتدال خوانده و می‌نویسد: به هر ترتیب تمدید حکم منادی در راستای خط اعتدال نیست و تطابقی با اندیشه‌های بزرگان دانشگاه آزاد ندارد.(!)

روزنامه آرمان بزرگترین جرم علیرضا منادی را این می‌داند که: [وی] از عدم احراز صلاحیت آیت‌ا... هاشمی در انتخابات ریاست‌جمهوری ابراز رضایت کرده بوده و بنابر این شایسته انتصاب در دانشگاه آزاد نیست. از نظر روزنامه آرمان آقای منادی جرم دیگری نیز دارد و آن اینکه: [وی] نسبتی با وفاداری به آرمان‌های موسس دانشگاه آزاد ندارد.

با این حساب تعریف تازه‌ای از «اعتدال» برای اولین بار در ادبیات سیاسی ایران و به خصوص در دانشگاه آزاد ارائه می‌شود که مطابق با آن «اطاعت بی کم و کاست از فرامین آقای هاشمی رفسنجانی ملاک اعتدال است!»

لازم به ذکر است عبدالله جاسبی رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی از حمایت آقای هاشمی رفسنجانی برخوردار بود و ۲۹ سال در این پست ماند، پس از او فرهاد دانشجو ریاست دانشگاه را بر عهده گرفت، وی از حمایت آقای هاشمی برخوردار نبود و تنها ۱۸ ماه در این سمت باقی ماند و اکنون ریاست دانشگاه آزاد بر عهده حمید میرزاده است.

گفتنی است دانشجو پیش از برکناری طی گفت‌و‌گویی اختصاصی با کیهان ضمن انتقاد به دیدگاه هیئت امنای دانشگاه‌ آزاد درباره مدیریت این دانشگاه گفته بود: آقایان دنبال آدمی می‌گردند که هیچ باشد تا هر چه گفتند انجام دهد.

دانشجو همچنین به نقل از خاطراتی از اولین روز حضورش در دانشگاه آزاد پرداخت و گفت: روز اول که اینجا آمدم با تعجب دیدم برخی هنگام خارج شدن از دفترم پشت به من نمی‌کنند! بوسیدن دست برای برخی در اینجا امری عادی بود.

منبع:کیهان