جمعی از فتنه‌گران و دراویش گنابادی به بهانه حمایت از محکومان امنیتی درصد ایجاد آشوب در مقابل دادستانی تهران در روز ۱۷ اسفند ماه ۹۲ هستند.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»، به نقل از "ندای انقلاب"، طی روزهای اخیر برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی وابسته به فتنه‌گران و دراویش گنابادی در فراخون‌های مختلف خواستار تجمع و آشوب‌طلبی هواداران و هم‌سلکان خود در مقابل دادستانی تهران در روز 17 اسفند ماه 92 به بهانه حمایت از زندانیان و محکومان امنیتی و فتنه‌گر شده‌اند.

فتنه گران و دراویش منحرف در فراخوان‌های مذکور ضمن حمله به دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی با دستاویز قرار دادن ادعاهایی مانند؛ مشخص نبودن وضعیت قضایی،درمانی،مرخصی و ... زندانیان و محکومان امنیتی و فتنه‌گر،خواستار برگزاری تجمع غیرقانونی و آشوب‌طلبی هواداران و هم‌سلکان خود شده‌اند.

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که "فائزه هاشمی" در ایام سپری کردن دوران محکومیتش در زندان اوین در سال 91 با خوشحالی گفته بود: " در زندان اوین دلمه هفت رنگ می‌پزم!"

شایان ذکر است،محسن هاشمی در 8 آذر ماه 91 در گفتگو با خبرنگار سیاسی "ندای انقلاب" درباره شرایط زندگی "فائزه و مهدی هاشمی" در زندان اوین گفته بود: : « فائزه در شرایط خوبی بسر می برد و بسیار از این وضع راضی هست و گفت در جمعی که هستم روابط خوبی دارم و فرصت مطالعه برایم فراهم است و اجازه آشپزی هم به ما داده اند و فضای هواخوری بسیار خوبی داریم و به تازگی کتابی جهت ترجمه در دست دارم که خود را به آن مشغول کرده ام. فائزه در گفت و گو با من با خوشحالی گفت که امروز مسئول پخت غذا(دلمه هفت رنگ) هستم. مغازه ای برای تهیه اجناس مورد نظر در اینجا قرار دارد که تهیه مواد مورد نیاز را برایم سهل کرده است.
مهدی هم حالش خوب است، به شما هم سلام مخصوص دارد، همین هفته حاج خانم(عفت مرعشی) به دیدارش رفتند و حالش خوب است، و دو روز پیش با حاج آقا تلفنی صحبت کرد.»