وب سایت آمریکایی کریتیکال ثرت: "هرچند که رهبر عالی ایران به طور طبیعی این اختلافات میان احزاب در ایران را کنترل می کند، اما این بار اختلافات و انتقادات کمی عمیق تر هم شده است. مخالفان اصولگرای روحانی، واقعا در اتحاد نظر بر سر یک کاندیدا بدنام هستند و این بار نیز به نظر می رسد که اتحادی در کار نخواهد بود، بنابر این به نظر می رسد که شکست آقای روحانی در انتخابات آینده بعید به نظر می رسد. آمریکا از این جهت باید نگران باشد که اگر تندروها در ایران جایگزین آقای روحانی بشوند، ایران از دیدگاه حسن روحانی در زمینه انجام دیپلماسی با غرب و انجام تجارت های کلان با کشور های غربی دوباره دور خواهد شد."

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما»؛ وب سایت آمریکایی کریتیکال ثرت در گزارشی نوشت: اکنون تندروها در ایران تمام تلاش خود را انجام می دهند تا حسن روحانی را از دفتر ریاست جمهوری خارج کنند. چهره های اصوگرایی زیادی هستند که در حال حاضر که ایران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد، انتقادات زیادی را متوجه شخص رئیس جمهور کرده اند.

این وب سایت آمریکایی افزود: هرچند که رهبر عالی ایران به طور طبیعی این اختلافات میان احزاب در ایران را کنترل می کند، اما این بار اختلافات و انتقادات کمی عمیق تر هم شده است. مخالفان اصولگرای روحانی، واقعا در اتحاد نظر بر سر یک کاندیدا بدنام هستند و این بار نیز به نظر می رسد که اتحادی در کار نخواهد بود، بنابر این به نظر می رسد که شکست آقای روحانی در انتخابات آینده بعید به نظر می رسد. آمریکا از این جهت باید نگران باشد که اگر تندروها در ایران جایگزین آقای روحانی بشوند، ایران از دیدگاه حسن روحانی در زمینه انجام دیپلماسی با غرب و انجام تجارت های کلان با کشور های غربی دوباره دور خواهد شد.

کریتیکال ثرت در ادامه مدعی شد: ایده های زیاد آقای روحانی در زمینه اقتصاد نیز همچنان با موفقیت کامل فاصله زیادی دارد و این چیزی که بسیاری از منتقدان در این زمینه وی را مورد هدف قرار داده اند. رهبر عالی ایران نیز روند اقتصادی ایران را قابل قبول نمی داند و خواهان اجرای بیشتر دکترین اقتصاد مقاومتی در کشور است. آیت الله خامنه ای همچنین مخالف برخی از سیاست های دولت روحانی در زمینه عادی سازی روابط با برخی از کشورهای غربی و انجام برخی تجارت ها با آنها نیز می باشد. اکنون دولت روحانی نیز انتقادات را متوجه سیاست های سپاه کرده است و به طور کلی باید گفت، آتش انتقادات در ایران کمی تند شده است.

این وب سایت آمریکایی افزود: برخی از حمایت های رهبر عالی ایران از صولگرایان و انتقاد از عملکرد دولت روحانی به منزله این نیست که رهبر عالی ایران از رئیس جمهور شدن وی جلوگیری کند، بلکه رهبر ایران موقیعت حساس را درک کرده است.

کریتیکال ثرت افزود: هرچند که انتقادات مردمی هم از روحانی افزایش یافته است اما نظرسنجی ها حاکی از این هستند که محبوبیت روحانی همچنان باقیست.

آینده روحانی در انتخابات96 در گرو کارنامه اقتصادی اوست؛ برای مردم دستاوردهای اقتصادی برجام مهم‌تر از خود توافق است و حالا 75 درصدشان می گویند وضعیت معیشت بهتر نشده؛

 اگر رئیس جمهوری اصولگرا بر سر کار بیاید، ادبیات و سیاست خصمانه‌تری علیه آمریکا به کار خواهد گرفت و تلاش‌های روحانی برای تضعیف سپاه را خنثی خواهد کرد.(+)

لينک کوتاه مطلب: https://miniurl.ir/SchoZ