روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی به افتتاح سایت شخصی دکتر احمدی نژاد پرداخت. این روزنامه در گزارش خود پیام افتتاح سایت شخصی دکتر احمدی نژاد را علامت برگشت وی پس از حذف موثرش در سال ۲۰۱۳ دانسته

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ یکشنبه ظهر سایت شخصی دکتر محمود احمدی نژاد با آدرس ahmadinejad.ir در حاشیه دیدار با اهالی رسانه افتتاح شد.

این سایت که به عنوان سایت شخصی و پایگاه اطلاع رسانی شخص دکتر احمدی نژاد اعلام فعالیت کرده است در روز افتتاح خود با حملات سایبری گسترده و گروهی مواجه شد. بنابر اظهارات دست اندرکاران این سایت، این حملات از داخل و خارج از کشور برای نفوذ و آسیب زدن به سایت تا روزهای آینده ادامه خواهد داشت اما به دلیل سطح بالای امنیتی این سایت و پیش بینی این مساله جای هیچ نگرانی نخواهد بود.

اما روزنامه اسراییلی هاآرتص در گزارشی به افتتاح سایت شخصی دکتر احمدی نژاد پرداخت. این روزنامه در گزارش خود پیام افتتاح سایت شخصی دکتر احمدی نژاد را علامت برگشت وی پس از حذف موثرش در سال ۲۰۱۳ دانسته و تاکید کرد:” رئیس جمهور سابق ایران برای انتخابات مجلس آینده وب سایتی را راه اندازی کرده و امکان دارد که او در انتخابات مجلس دیده شود”


برای مشاهده عکس فوق در سایز بزرگ، اینجا یا بر روی آن کلیک نمایید

این درحالیست که دکتر محمود احمدی نژاد پس از پایان دوران ریاست جمهوری خود در موارد متعدد اعلام کرده که در حال حاضر قصد هیچگونه فعالیت انتخاباتی را ندارد. همچنین بنابر اظهارات سخنگوی سایت شخصی دکتر احمدی نژاد در روز افتتاح، این سایت قصد ورود به فضای سیاسی و درگیری های رایج در آن را نداشته و تنها بر روی حفظ و نشر آثار دکتر احمدی نژاد تمرکز خواهد کرد.

همچنین این رورنامه اسراییلی با تحلیلی قابل توجه از شخصیت محمود احمدی نژاد نوشت:” احمدی نژاد ۸ سال در سخت ترین دوران رییس جمهور ایران بوده است و در زمان ریاست خود معتقد بود که اسراییل باید تخریب شود. وی در هولوکاست هم تشکیک کرده و آن را زیر سوال برد”

انتشار فوری این گزارش خبری همزمان با افتتاح سایت شخصی احمدی نژاد در روزنامه اسراییلی هاآرتص نشان از آن دارد که اگر تنها یک درصد احتمال حضور دوباره احمدی نژاد در فضای سیاسی کشور ایران باشد، جیره خواران نظام سلطه را با خطرات بسیار جدی روبرو خواهد کرد. حال نکته جالب توجه این است که برخی از عناصر سیاسی در داخل کشور همسو با جیره خواران نظام سلطه به دنبال حذف احمدی نژاد از صحنه سیاسی کشور هستند.
منبع
"Our President, analytical news site"