سید”مجتبی ثمره هاشمی” رییس ستاد هماهنگی حمایت های مردمی دکتر ” محمود احمدی نژاد” گفت: دکتر احمدی نژاد نیازی به ستاد انتخاباتی ندارد بلکه قلب مردم کشور ستاد اوست.

 

 به گزارش ایرنا، وی روز پنجشنبه در جمع ریش سفیدان طوایف، معتمدان شیعه و سنی و اساتید دانشگاههای سیستان و بلوچستان در زاهدان افزود: احمدی نژاد رییس جمهوری از جنس مردم است و با اشراف، زورگویان و قدرت طلبان نسبتی ندارد.

 

 وی ادامه داد: احمدی نژاد فردی مومن و انقلابی است و همان گونه که دغدغه مردم این استان، توحید و تاسی به حضرت محمد (ص) است، در دو سال متوالی، پیش درآمد هر سخنرانی وی در سازمان های جوامع بین الملل، یادآوری رسالت پیغمبر و تبلیغ دین اسلام بوده است.

 

 او اضافه کرد: فریاد “قولوا لا اله الا الله تفلحوا” رسول اکرم (ص)، فریاد احمدی نژاد در جهان کنونی است تا زمینه گرویدن مردم کشورهای غیرمسلمان به اسلام و شناخت آن فراهم شود.

 

 وی گفت: فریاد کوبنده احمدی نژاد در راستای حقانیت اسلام و نابودی ستمگران، حیرت مردم جهان را برانگیخت.

 

 ثمره هاشمی افزود: گرایش مردم جهان به اسلام ارتقا یافته زیرا شجاعت احمدی نژاد و شناخت دینی که رییس جمهوری ایران برچیده شدن مستکبرین را جهاد مسلمانان عنوان کرد را دیده اند.

 

وی گفت: همان گونه که خداوند و رسول خدا به عدالت گواهی دادند و واژه گمشده بسیاری از ملتها و حتی زمانی ملت ما بوده است، در دولت چهار ساله احمدی نژاد، عدالت در ایران پرچم شد.

 

 او افزود: محرومیت از همه اقشار جامعه در این دولت زدوده شد و من شهادت می دهم که دکتر احمدی نژاد در خدمت رسانی صادقانه به مردم هیچ کوتاهی نکرده است.

 

 وی ادامه داد: برکات سفرهای استانی وی که مورد قبول برخی افراد در این کشور نیست موجب نشاط مردم و احساس یکدلی آنان با رییس جمهوری کشورشان شد و ابراز احساسات زنان و مردان و استقبال پرشور آنان از احمدی نژاد گویای این مهم است.

 

 رییس ستاد هماهنگی حمایت های مردمی دکتر احمدی نژاد اضافه کرد: سیستان و بلوچستان به لحاظ توزیع سهام عدالت بالاترین رتبه را در کشور داشته و بیشترین خدمات رسانی به روستاهای این استان در چهار سال گذشته صورت گرفته است.

 

 ثمره هاشمی افزود: در واقعه توفان گونو، احمدی نژاد بنیاد مسکن را به پرداخت تسهیلات سالانه به روستاها موظف کرد و در این مدت ۵۰۰ هزار واحد روستایی در این استان بازسازی و ۲۲ میلیون روستایی در کشور بیمه شدند.

 

 وی خاطر نشان کرد: قطار محرومیت زدایی کشور همچنان با سرعت بیشتری در حال گذر است و اتفاق های خوب برای همه نقاط ایران پایان پذیر نیست.

 

 او اظهار داشت: عزیزترین ملت های جهان، ملت ایران است و علت آن، آزاده بودن امت و دولت محسوب می شود که هیچ تعهدی به فروش ملت یا کشور با هیچ اجنبی نکرده است.

 

 وی تاکید کرد: زمانی که جهان برای محروم کردن ایران از حق مسلم انرژی هسته ای قد علم کرد، احمدی نژاد در برابر همه مخالفت ها ایستاد و اجازه دخالت به هیچ کشوری در گرفتن حق ملت خود نداد و همه مردم همگام با وی، فریاد حق طلبی را سر دادند که دشمن نیز جرات تهدید ایران را از دست داد.

 

 ثمره هاشمی گفت: دکتر احمدی نژاد عزت خواه ملت ایران و فردی خستگی ناپذیر در شنیدن مشکلات مردم و تلاش در راه رفع محرومیت از همه نقاط کشور است.

 

 رییس شورای اسلامی شهرستان سرباز نیز بازسازی روستاها و ارتقا سامانه اداری این منطقه مرهون عنایت دکتر احمدی نژاد دانست.

 

 “دادکریم عطایی” گفت: جایگاه شوراها در دولت نهم ارتقا یافت و ساخت بیمارستانهای بیشمار با پزشکان متخصص و نیز کمک به مردم کم درآمد در این شهرستان بی سابقه بود.

 

 وی تاکید کرد: دکتر احمدی نژاد به همه وعده های خود جامه عمل پوشاند و بسیاری از نقاط کشور را از محرومیت نجات داد و نیز برای غمخواری با مردم تلاش کرد.