به همراه نامه تشکر کاندیدای احتمالا پیروز به اصولگراها به خاطر 2 سال تلاش بی مزد و منت

در پی تلاشهای شدید برای ائتلاف چند نفر باهم، هر چند نفر به علت اعتمادی که به نظرسنجیها داشتند مجبور شدن فعلا بیخیال ائتلاف بشن و حتی گفتن احتمال داره بعد از انتخابات ائتلاف کنیم!. ما که نفهمیدیم این چه سیستم نظرسنجیه که هم جلیلی، هم قالیباف، رضایی، ولایتی و حتی غرضی هم همشون نفر اول هستند؟ و ضمنا چه سیستم نظرسنجی خوبیه که همه نفر اول میشن و اصلا نفر دوم و سوم نداره!. ضمنا سریعا فرودگاههای کشور رو ببندید که جناب خلبان ملوان نره فرانسه.
البته توصیه میکنم همین الان همه شکست خورده ها دنبال بهونه شکست باشند. مثلا یکیش بگه چرا مشایی در انتخابات سکوت کرد و الا من پیروز میشدم. یکی دیگه هم بگه جریان انحرافی به هر ایرانی 900 میلیون دلار پول داد که به روحانی رای بدن!. کلا چون مردم دیگه حرفای شما رو باور ندارن، هر چه دروغ بگید اشکال نداره و چه بهتر دروغهاتون بزرگتر باشه.
حسن روحانی هم یه نامه نوشت و از همه احزاب اصولگرا تشکر کرد:
تشکر ویژه ای دارم از شما که همتون ادعای اصلح، صالح، اصلح مقبول، صالح مقبول و... داشتید- تشکر میکنم که همتون تو نظرسنجیهاتون اول بودید- تشکر باید کنم از اینکه تا تونستید احمدی نژاد رو تخریب کردید اما برنامه ارائه ندادید!. از شما تشکر میکنم که از یکطرف به احمدی نژاد فحش می دادید و از طرف دیگه از کارها و رفتارهاش تقلید می کردید. متاسفم از اینکه مردم در طی یک حمله گازانبری! شماها رو دوره کردن و نشون دادید که هیچ ظرفیتی! بین مردم ندارید. بهتره برای خودتون یه شاخص فلاکت! تعریف کنید.
تشکر میکنم که با تخریب احمدی نژاد برای من راه رو هموارتر کردین. تشکر میکنم که 2 سال دنبال نخود سیاه جریان انحرافی بودید. ضمنا دوباره جریان انحرافی قصد داره تو جنگلهای شمال عملیات نظامی انجام بده. باور ندارید؟ برید 4 سال دیگه بازهم بگردید شاید یه مدرکی پیدا کنید. ضمنا بنظرم تقصیر جریان انحرافی بود که نذاشت متحد بشید!، والله از چند تا منبع آگاه شنیدم این خبر رو!. این که چیزی نیست. شنیدم مشایی میخواد بره پیش اون مرتاض 400 ساله و احمدی نژاد رو هم با خودش ببره تا برا انتخابات بعدی فکری بکنن! (این یکی خبرو رو برام یکی از این سایتای عینِ عمار، اس.ام.اس زد. میخواین براتون فوروارد کنم؟)
واقعا شما چقدر به ما خدمت کردید و باید ازتون تشکر کنم بهرحال. راستی بازهم مواظب این جریان انحرافی باشید که خیلی خطرناکه و حتی میگن بزرگترین خطر از صدر اسلام تا کنون است!. البته ما که چیزی ندیدیم ولی اینا همه مسموعات بنده است!.
حالا گیرم که احمدی نژاد 25میلیون رای آورد، شما رو سننه؟ شما که ادعا می کردید 25میلیون رای احمدی نژاد بخاطر ما بوده، پس چرا الان به این وضع افتادید؟!. یعنی شما یکصدم احمدی نژاد هم محبوبیت نداشتید و اینقدر براش شاخ و شونه می کشیدید؟!
انشاله که در هر انتخابات بازهم بیایید تو صحنه و کار ما رو راحتتر کنید. از همکاریهای پیدا و پنهان، آگاهانه و ناآگاهانه شما کمال تشکر را دارم.