هفته نامه شما :شنیده‌ها حاکی است اخیرا جلسات محرمانه اسفندیار رحیم مشایی افزایش داشته است. وی در سال جدید چندین جلسه محدود سه یا چهار نفره‌ای را داشته است و جلساتی را نیز با مرتبطین جریان انحرافی جلساتی را برگزار کرده است!!

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما» به نقل از  میدان ۷۲ / هفته نامه شما وابسته به حزب موتلفه اسلامی، در پایگاه این اطلاع رسانی خود آورد :

شنیده‌ها حاکی است اخیرا جلسات محرمانه اسفندیار رحیم مشایی افزایش داشته است. وی در سال جدید چندین جلسه محدود سه یا چهار نفره‌ای را داشته است و جلساتی را نیز با مرتبطین جریان انحرافی جلساتی را برگزار کرده است.

پس از پایان دولت احمدی‌نژاد خبری مبنی بر اینکه اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی در صدا و سیما بازنشست شده‌اند منتشر شد که این خبر بلافاصله از سوی حمید بقایی تکذیب شد و گویا مشایی و بقایی همچنان در صدا و سیما نیز حضور دارند.

این گونه خیرات کردن کلمه” جریان انحرافی” توسط حزب موتلفه و برخی اصولگران در حالی ادامه دارد که چندی پیش هاشمی رفسنجانی، خود را مبدع این لقب برای احمدی نژادی ها نامید و این اقدام خود را به کلکسیون افتخارات خود، طی چند سال گذشته اهدا کرد. حزب موتلفه اسلامی که تخریب جریان احمدی نژاد را در اولیت برنامه های خود دارد، از زمزمه های حضور مجدد احمدی نژاد در عرصه سیاست هراسان شده و در تضعیف این حرکت مردمی، تمام عزم خود را راسخ کرده است. حال فرقی نمی کند در زمین خودشان توپ بزنند یا در زمین دشمنشان!