در اطلاعيه معاونت ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رييس‌جمهور در خصوص تحريف سخنان وي آمده است: تأكيد رييس‌جمهور بر جدا بودن حساب اخلال‌گران و اغتشاش‌گران از ملت بزرگ ايران است.

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دولت در اين اطلاعيه آمده است:

حماسه با شكوه و به يادماندني مرم شريف ايران اسلامي در 22 خرداد 88 كه با مشاركت بي‌سابقه 40 ميليون ايراني آگاه و آزاده شكل گرفت رأي مجدد به كارآمدي نظام مقدس جمهوري اسلامي بود.

دكتر احمدي‌نژاد، رييس‌جمهور محترم نيز بارها با تجليل از اين مشاركت عمومي، پيروز واقعي اين انتخابات را ملت متحد و يكپارچه ايران ناميده‌اند كه جداي از گرايش و سليقه انتخاباتي با حضوري بي‌سابقه و شكوهمند بار ديگر هوشياري خود را در برابر توطئه‌هاي استكبار جهاني نشان دادند، اگر چه بديهي بود اندك افراد نفوذي و اغتشاشگر تلاش كنند شيريني اين حماسه را در ذائقه مردم تلخ كنند.

اين اطلاعيه مي‌افزايد: رييس‌جمهور محترم اين افراد معدود را به سان خس و خاشاكي ناميده‌اند كه در برابر رودخانه زلال ملت جايي براي خودنمايي نمي‌يابند ولي متأسفانه در روزهاي اخير برخي رسانه‌ها و جريان‌ها با تحريف آشكار سخنان رييس‌جمهور محترم با سخنان توهين‌آميز و فرافكني آن را به عموم تعميم داده‌اند. اين رويه ناپسند در ادامه همان چهار سال خط تخريب و توهين‌هايي است كه در كلام مقام معظم رهبري به «بي‌انصافي» درباره رييس‌جمهور مردمي تعريف شد.

در ادامه اين اطلاعيه آمده است: متن دقيق سخنان رييس‌جمهور محترم در جشن بزرگ پيروزي مردم در مورخ 88/3/24 در ميدان وليعصر(عج) به اين شرح است: «ملت ايران يك ملت متحد است، امروز خبرنگاري سوال كرد بعضي‌ها گوشه و كنار بعضي از كارها را انجام مي‌دهند اغتشاش است، شورش است، و واژه‌هاي تندي به كار برد. من يك مثال زدم و نتيجه‌گيري كردم.

ملت ايران يكپارچه است در يك مسابقه فوتبال 50 هزار، 70 هزار تماشاچي مي‌روند آن كسي كه تيمش باخته عصباني است و به هر دري مي‌زند، در ايران در انتخابات 40 ميليون نفر خودشان بازيگر اصلي و تعيين‌كننده اصلي بودند حالا 4 تا خس و خاشاك در اين گوشه‌ها يك كاري مي‌كنند. بدانيد كه اين رودخانه زلال ملت جايي براي خودنمايي آنها نخواهد گذاشت.»

اين بيانيه مي‌افزايد: مداقه در اين سخنان روشن، مبين تأكيد رييس‌جمهور بر جدا بودن حساب اخلال‌گران و اغتشاش‌گران از ملت بزرگ ايران است و آنجا كه از 40 ميليون نفر نقش‌آفرين اصلي و تعيين‌كننده سخن مي‌گويند همه را در اين پيروزي بدون توجه به جهت‌گيري آراء و سلايق انتخاباتي سهيم مي‌دانند.

اين بيانيه در ادامه خاطر نشان مي‌كند: متأسفانه بازخواني اين موضوع يك‌بار ديگر نشان مي‌دهد كه خط تخريب چگونه همواره با قلب واقعيت‌ها، ‌تحريف آشكار، تخريب عيني، تفاسير وارونه و ادعاهاي جعلي سعي در فريب افكار عمومي و حصول مطامع ناچيز سياسي دارند. بديهي است همه دلسوزان واقعي انقلاب بر اين باورند كه اين معدود آشوبگران كه به تخريب اموال عمومي پرداخته و با اساس نظام مشكل دارند جداي از امواج پرخروش ملت ايران هستند. آيينه ملت زلال و روشن است و ان‌شاء‌الله اين زنگارها زدوده خواهد شد، به هر روي اميد است اصحاب رسانه با درج حقايق و هوشياري مانع تشويش اذهان عمومي و گمانه‌زني‌هاي باطل دشمنان نظام و انقلاب گردند.