تا آخر قضیه ایستاده‌ام و ادامه حضور من موجب شکست اصلاح‌طلبان و انحرافی‌ها می‌شود و اگر ماندن من به شکست اصولگرایان منجر شود، عقب می‌کشم!!!

محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس و کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم که در سفر تبلیغاتی خود در کرمان به سر می‌برد با بیان اینکه در نظرسنجی‌ها رأی طرفداران دولت رو به کاهش است، گفت: آرای مثبت را نباید ملاک ارزیابی‌ها قرار داد در جبهه پایداری اختلاف نظرهایی است که طرفدار صد درصد به دولت وجود ندارد، اما احتمال گرایش به سمت دولت و یا اصولگرایان می‌رود.
نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با به کارگیری افراد در کابینه خود تصریح کرد: مجموع مدیران سیاسی کشور از جمله وزرا، سفیران ، استانداران و غیره به 200 نفر می‌رسند و نباید با عوض شدن دولت 500 هزار نفر در کشور جابه‌جا شوند، بلکه تعویض مخالفان نظام، ولایت فقیه و قانون اساسی باید در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: در چیدمان کابینه فتنه‌گران به‌دلیل وارد کردن هزینه سنگین به نظام هیچ جایی ندارند و اگر توبه هم کنند به‌عنوان یک شهروند اجازه زندگی دارند.
وی افزود: گاهی با یک مناظره و یا مصاحبه‌ای فردی میلیون میلیون رأی کسب کرده و یا از دست می‌دهد و تا بعد از اعلام صلاحیت‌ها و دوران تبلیغات نمی‌توان رئیس جمهور را حدس زد. تا آخر قضیه ایستاده‌ام و ادامه حضور من موجب شکست اصلاح‌طلبان و انحرافی‌ها می‌شود و اگر ماندن من به شکست اصولگرایان منجر شود، عقب می‌کشم.
این روزها و در حالی که برخی از سیاسیون در حال زنده کردن فتنه‌گران بوده و هنوز هیچ کاندیدایی از سوی دولت برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی نشده و حتی رئیس جمهور در سخنرانی‌های خود تاکید کرده که خدمت‌رسانی به مردم تا آخرین لحظه ادامه خواهد داشت، برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم، با هدف بازار گرم‌کنی و کسب آرای بیشتر بر آمارها و نظرسنجی‌های متفاوت استناد می‌کنند که براساس آن‌ها، طرفداران دولت رو به ریزش هستند. حال سوال این است که ملاک اظهار نظر آقای باهنر مبنی بر کاهش طرفداران دولت، کدام نظرسنجی رسمی و معتبر است؟