نخست وزیر رژیم صهیونیستی با «دروغ» و «تهمت» خواندن موضع‌گیری‌های رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و رئیس جمهور ایران علیه این رژیم در مجمع عمومی سازمان ملل گفت به همه این موضوعات پاسخ خواهد داد.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما» به نقل از پایگاه خبری «عاروتص شوع»، «بنیامین نتانیاهو» درست پیش از عزیمت به نیویورک گفت، «دروغ‌ها» درباره اسرائیل را در مجمع عمومی سازمان ملل تکذیب خواهد کرد.

وی که در فرودگاه «بن‌گوریون» سخن می‌گفت، در این باره اظهار داشت: «در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل همه دروغ‌هایی که درباره ما گفته شد، را تکذیب می‌کنم و واقعیت را درباره اسرائیل، سربازان قهرمان‌مان و «اخلاقی‌ترین ارتش جهان» بیان می‌کنم.»

بر اساس این گزارش، اشاره او به سخنان «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین است که در مجمع عمومی سازمان ملل، اسرائیل را به جنایت جنگی در جنگ 50 روزه غزه متهم کرد.

طبق گزارش عاروتص شوع، پیش از این یک مقام دفتر نتانیاهو، سخنان محمود عباس را «پر از دروغ» توصیف کرده بود. با توجه به این موضوع بود که نتانیاهو متعهد شد اظهارات محمود عباس را به همراه سخنانی که «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح کرد، تکذیب خواهد کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره گفت:« بعد از سخنرانی «فریبکارانه» رئیس‌جمهور ایران و سخنرانی تحریک‌آمیز ابومازن (محمود عباس)، از طرف شهروندان اسرائیل، حقیقت را به کل جهان خواهم گفت. در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل و تمام دیدارهایم نماینده شهروندان اسرائیل خواهم بود و از طرف آنها، همه تهمت‌ها و دروغ‌ها علیه اسرائیل را تکذیب خواهم کرد.»

بر اساس این گزارش، نتانیاهو دوشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد و قرار است چهارشنبه نیز با «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کند.