میرحسین موسوی که پس از شکست سنگین در مقابل دکتر محمود احمدی‌نژاد مطابق پیش‌بینی‌های قبلی اقدام به زیر سؤال بردن سلامت انتخابات به منظور توجیه شکست کرده و دعوت به آشوب‌های خیابانی نیز در دستور کار وی و اطرافیان او قرار دارد، سال 65 درخصوص اثرگذاری دولت بر انتخابات نظر دیگری داشته است.

 

به گزارش رجانیوز، ميرحسين موسوي روز يکشنبه 8 تير 1365 و در پايان جلسه هيئت دولت به سوالات خبرگزاري جمهوري اسلامي پاسخ داد و در خصوص شبهات مطرح شده در خصوص سلامت انتخابات مياندوره اي مجلس شوراي اسلامي گفت: در انتخاباتي که همه مردم و شوراي نگهبان و همچنين روحانيت عزيزمان ناظر هستند، دولت نمي تواند اثر بگذارد.

 

وی در پاسخ به سوال خبرگزاري جمهوري اسلامي پيرامون مقاله منتشر شده در يکي از روزنام‌هاي تهران مبني بر اينکه تغيير استانداران و فرمانداران در راستاي قبضه نمودن انتخابات مجلس از طرف دولت است، گفت: اين کذب است و من قبول ندارم.

 

وي افزود: در چند استانداري که استاندار وجود نداشت، تغيير پيدا کرده و همچنين وزير کشور و دولت در مورد استانها و مديريت آنها اختياراتي دارد که تصميم گيري خواهد کرد و ارتباط دادن اين مساله با اين موضوع ، يک شايعه و فکر ناسالمي است که به نفع کشور نخواهد بود.

 

ميرحسين موسوي در پايان تأکید کرد: چطور مي شود در انتخاباتي که همه مردم و شوراي نگهبان و همچنين روحانيت عزيزمان ناظر هستند، بشود دولت اثر بگذارد.