آنچه جالبتر به نظر می رسد فضای وهم آلودی است که موسوی در آن گرفتار شده و سایت درِپیتی مثل بالاترین را مامن و پناهگاه و منبع خبری و محور استراتژی تراشی خود قرار داده است! ...

نماينده فراري مجلس ششم در گفتگو با صداي آمريكا بر تاثيرپذيري موسوي از سايت ضد انقلابي بالاترين تاكيد كرد.موسوي خوييني در اين گفتگودرپاسخ به سوالي با رد ايجاد فاصله بين موسوي و بدنه ضد انقلابي جريان فتنه گفت:من مي دانم كه موسوي مرتبا كامنتهاي بالاترين(وبسایت لمپن متعلق به منوشه امیر صهیونیست) و فيسبوك و سايتهاي مشابه را مي خواند و در ديدار با عبدالله مومني گفته بود خيالتان راحت باشد كه من همه اينها را مي خوانم كه اثر آن هم ويرايش منشور سبز و انتشار نسخه دوم آن است.

اين نماينده پيشين عضو حزب منحله مشاركت با تاييد تلويحي توقع بيشتر ضد انقلابيون حاضردر اين جريان از موسوي براي مقابله صريحتر با نظام اسلامي خاطر نشان كرد:اين نسخه نيز به تدريج مي تواند با توجه به کامنتهای جديد و با توجه به شرايط تعديل شود.

در ادامه اين گفت و گو مجري تلويزيون صداي آمريكا با اشاره به اجماع همه عناصر جريان فتنه اعم از اصلاح طلبان و سلطنت طلبهای اين جريان، برمخالفت با ولايت فقيه، نظر موسوي خوييني را پرسيد كه وي در پاسخ افزود:"متاسفانه" هنوز همه نخبگان (جنبش سبز) به اين اجماع نرسيده اند!
اين عنصر ضد انقلاب در ادامه اين مصاحبه با تشريح مشخصات حكومت مطلوب موسوی بر نبود ولايت فقيه در آن و جدايي دين از سياست تاكيد كرد.وي در پايان ضمن تقاضا از خاتمي و مجمع روحانيون براي برعهده گرفتن نقشي فعالتر در مواجهه با جمهوري اسلامي وتاييد ضمني غير مسالمت آميز بودن تحركات اخير جريان فتنه و داشتن ماهيت ضد انقلابي عليرغم ادعاهاي سران اين جريان ؛ اضافه كرد:فكر نمي كنم اين نوع حركات ما را به جايي برساند.

شايان ذكر است بالاترين به عنوان ترمينال نیم بند هماهنگي عناصر ضد انقلاب در فضاي مجازي شناخته مي شود و شدت کینه ورزی اين سايت با مباني ديني و اصول انقلاب اسلامي به حدي بود كه گردانندگان آن از ترس آشكار شدن ماهيت خود از تعديل ظاهري در مطالب منتشر شده در اين سايت خبر داده بودند. اما آنچه جالبتر به نظر می رسد فضای وهم آلودی است که موسوی در آن گرفتار شده و سایت درِپیتی مثل بالاترین را مامن و پناهگاه و منبع خبری و محور استراتژی تراشی خود قرار داده است! حالا معلوم می شود چرا جین شارپ (طراح اصلی کودتای مخملی پارسال) دیروز موسوی را متهم به نفهمی نموده و گفت: نقشه من حرف نداشت، مشکل از حماقت و بی عرضگی مجریان آن خصوصا موسوی بود!!!