برنامه هاي تبليغاتي نامزدهاي رياست جمهور از روز جمعه گذشته رسما در صدا و سيما کليد خورد و مير حسين موسوي بعد از سالها بر صحنه تلويزيون ظاهر شد تا بعنوان کانديد رياست جمهوري برنامه ها و دلايل حضور خود را اعلام کند.اما صحبتهاي نيم ساعته وي براي ملت چيزي جز تخريب و انتقاد غير منصفانه بر دولت نهم و شخص رياست جمهوري نبود!

 

وي در ابتداي سخنان خود با مظلوم نمايي آشکار دليل عدم حضور خود در بيست گذشته را بر گردن سيما انداخت و گفت به دليل اينکه محدوديت تصوير داشته نتوانسته از طريق رسانه ملي با مردم سخن بگويد!! جداي از صحت ادعاي وي که مسئولين سيما يعني آقايان محمد هاشمي و لاريجاني و ضرغامي بايد پاسخگو باشند مير حسن بايد  توضيح دهد آيا در روزنامه ها و مطبوعات و خبرگزاري ها هم محدوديت داشته است؟ چگونه است که وي در اين بيست سال پر فراز و نشيب حتي يک مصاحبه مطبوعاتي هم نداشته است؟؟ وي البته در سخنان خود به اين سوال پاسخ داده است چرا که وي در اين سالها مشغول مشاوره به رييس  جمهور سابق و افتخار و آرامش از وضعيت موجود بوده است و مردم و کشور در گلستان و بوستان بوده است و تنها چهار سال است که گراني و بيکاري و تورم و اعتياد و ... بوجود آمده است!

 

نکته ديگر اينکه وي سپس در صحبتهايش از دکتر؟؟ خاتمي تقدير و تشکر کرد و آنگاه بعد يادش افتاد که بايد از شهدا و جانبازان هم يادي کند و به آنها هم سر تعظيم فرو آورد! هاشمي رفسنجاني ديگر شخصيتي بود که در سخنان مير حسين بطور جدي مورد تقدير قرار گرفت و با نام امير کبير و به کام هاشمي باز هم اين دولت نهم بود مورد هجمه قرار مي گرفت!! مير حسين در سخنان خود هيچ گونه راهکاري براي مهار خطرات پيش روي کشور بيان نکرد و فقط و فقط انتقاد کرد آن هم نه مانند يک کانديداي رياست جمهوري بلکه شبيه يک انسان عامي و بحثهايي که انسان در اتوبوسها مي شنود! سخنان بدون استناد و آمار مير حسين در سخنان ابتدايي خود بيان گر اين نکته است که گويا قرار نيست جو اخلاقي و منصفانه که مورد نظر رهبر معظم انقلب مي باشد هنوز حکم فرما باشد. رهبر انقلاب در کردستان نامزدها را از بيان مطالب خلاف واقع منع کردندو فرمودند وضعيت کشور رو به پيشرفت است و بسياري از مطالبي که نامزدها مي گويند خلاف واقع است! ميرحسين که از تورم 25 درصدي آشفه به نظر مي رسيد وآن را خطر بزرگ کشور مي داند نگفت که آيا مشاوره هاي وي به دولت هاشمي سبب تورم 50 درصدي شده است؟ و آن روز چرا فرياد نکشيد که آقايان امام با گران کردن سيگار هم مخالف بود و شما تورم را به 50 درصد رسانده ايد!! مير حسين نگفت چگونه است در زمان جنگ که بحراني ترين حالت کشور است امام دم از مديريت جهاني ميزند اما اينک ما به خاطر کمي مشل اقتصادي بايد دست از حمايت لبنان و فلسطين برداريم؟

 

مير حسين که در سخنان خود از اراک بعنوان يک استان!!!! صنعتي نام برد به جز کلي گويي سخن ديگري نداشت. وي با تشکر از مردمي که در سفرهاي استاني وي به پيشواز او مي آمدند تشکر کرد و گفت من پول نفت در آستين نداشتم که به شما بدهم و ماشيني هم نداشمت تا دنبال شما بفرستم تا به استقبال بياييد و خودتان آمديد . شايد وي کنايه اي به سفرهاي استاني دولت نهم زده باشد و اتهام و توهيني که اصلاح طلبان اين چند وقته نثار مردم مي کرده اند را باز تکرار کرده باشد که اسقبالهاي بي نظير مردم از دولت به خاطر ناهار و پرتقال  و سيب زميني بوده است و مردم  با اين چيزها به استقبال مي آيند!! البته مير حسين نگفت حمايتهاي سازمان نفتي مجاهدين انقلاب و کارگزاران از وي چگونه است؟؟

 

بايد  منتظر سخنان مير حسين در ادامه روزهاي تبليغات باشيم تا مشاهده شود وي غير از تخريب دولت نهم صحبت ديگري هم دارد؟؟

 

منبع: وبلاگ فصا انتظار