نماینده مطرح اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس ششم گفت: دولت آقای روحانی دچار نقصان درساماندهی ارتباط خود با مردم است. این دولت همچنان در ارتباط مستقیم با افکار عمومی دچار لکنت زبان است.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ احمد پورنجاتی، نماینده مطرح اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس ششم، و قائم‌مقام سابق رئیس سازمان صداوسیما در گفتگو با روزنامه آرمان ضمن وارد کردن انتقاداتی به دولت یازدهم گفته است: دولت آقای روحانی دچار نقصان درساماندهی ارتباط خود با مردم است. این دولت همچنان در ارتباط مستقیم با افکار عمومی دچار لکنت زبان است.
وی همچنین در ادامه گفته است: متاسفانه مهم‌ترین رسانه دولت شخص آقای روحانی است که آن هم گاهی اوقات دچار رفتارها و سخنان کلیشه‌ای می‌شود. به نظر من دولت روحانی باید در این زمینه تجدیدنظر کند.
این نماینده اصلاح طلب در سخنانی عجیب کاهش جهانی قیمت نفت در دولت یازدهم را نیز به گردن دولت قبل انداخته!!! و گفته است: اگر قرار باشد کسی در این زمینه مقصر باشد دولت قبل است. چرا که به جای ایجاد فضا در بازار جهانی برای فروش بیشتر نفت ایران با ایجاد تنش بازار نفت ایران را به هم زدند و سبب تحریم بین‌المللی علیه ایران شدند.
پورنجاتی همچنین تصریح کرده است: نطفه کارشکنی علیه دولت در برخی کانون‌های معلوم‌الحال شکل می‌گیرد. ایده‌های این کانون‌ها توسط برخی رسانه‌های غرض ورز برای تاثیرگذاری برافکار عمومی منتشر می‌شود و پس از آن اقداماتی هماهنگ برای مخدوش کردن چهره دولت صورت می‌گیرد. این مساله به این معنی است که نوعی برنامه‌ریزی از آغاز تا پایان عملیات مقابله با دولت صورت می‌گیرد و برای هر کسی در این برنامه‌ریزی نقشی تعریف شده است. مگر ممکن است بدون برنامه‌ریزی مجموعه‌ای از سوژه‌ها، موضوعات و شعارهای هدفمند در یک زمان مشخص در خبرگزاری‌های مختلف علیه دولت منتشر شود. این مساله که عده‌ای سیاست‌های دولت را نپسندند و با اقدامات آقای روحانی موافق نباشند امری طبیعی است. در همه جوامع برخی افراد نسبت به دولت‌های مستقر انتقاداتی را وارد می‌دانند.
وی در پایان گفته است: کسی نمی‌تواند مدعی شود دولت آقای روحانی هیچ گونه نقص و ضعفی ندارد. همه دولت‌ها همراه با نقاط ضعف و قوت‌های خاص خود هستند. مساله اینجاست که عده‌ای بدون شناسنامه به‌صورت پنهانی در تاریکی و سایه علیه دولت روحانی اقدام می‌کنند. اینکه عده‌ای با مردم و دولت صادق نیستند و در خفا و پستوها علیه دولت برنامه‌ریزی می‌کنند جای سوال دارد.

"Our President, analytical news site"