رييس‌جمهور در پيامي با قدرداني از بيانات راهگشا و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در صحنه عظيم و حماسي نماز جمعه بر پيگيري قاطعانه مواضع ايشان از سوي توسط دولت تأكيد كرد.

 

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست‌‌جمهوري، متن كامل پيام محمود احمدي‌نژاد بدين شرح است:

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي

رهبر معظم انقلاب اسلامي مدظله العالي

با عرض سلام و تحيت، به عنوان فرزند كوچك و خادم برگزيده ملت بزرگ ايران بر خود لازم مي‌دانم كه از حسن تصميم و حضور تاريخي آن رهبر فرزانه در صحنه عظيم و حماسي نماز جمعه تهران و ايراد بيانات راهگشا و اعلام مقتدرانه مواضع بر حق مردم در موضوعات مهم روز صميمانه تقدير و تشكر نمايم.

بدون ترديد پرچم عزت و هوشياري ملت ايران كه حضرتعالي با اقتدار آن را در برابر مستكبران برافراشتيد و خط روشن همدلي، وحدت و عزت ملي، ترجيح منافع ملي برخواسته‌هاي شخصي و گروهي، برخورد قانوني، مستمر و ريشه‌اي با زياده‌خواهي‌ها و امتيازجويي‌ها و مفاسد اقتصادي، اجراي بي‌ملاحظه و قاطع عدالت، اعتماد متقابل و عميق و بي‌نظير مردم و دولت، سازماندهي اراده جمعي براي رفع مشكلات و تعالي و پيشرفت تمام كشور و پافشاري بر اخلاق و ارزش‌هاي ايماني در مناسبات اجتماعي، همه و همه خواست عموم مردم عزيز بود كه در كلام قاطع جنابعالي در فضاي تشنه جامعه جاري شد. اين چشم‌انداز درخشان فرداي ميهن اسلامي است كه به فضل الهي با قاطعيت و تدبير از ناحيه دولت پيگيري خواهد شد.

اينجانب ضمن تقدير مجدد از جنابعالي، همگان را به رهروي در اين مسير نوراني كه راه خدشه ناپذير ملت انقلابي و آرماني است دعوت مي‌نمايم. دولت دست همه خدمتگزاران و علاقمندان به عزت ايران را به گرمي مي‌فشارد. از خداوند منان سلامتي و طول عمر حضرتعالي و سربلندي، رفاه و آسايش هر چه بيشتر ملت خداجوي ايران را مسألت دارم.

محمود احمدي‌نژاد