همسر شهردار سابق مسکو با حجاب اسلامی در ایران

ثروتمندترین زن روسیه "یلنا باتورینا" همسر شهردار سابق مسکو "یوری لوژکف" به نظر می رسد به ایران سفر کرده و از این کشور بازدید کرده است.

از سیاست های گردشگری حلال تا سهم ناچیز ایران از صنعت توریسم

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: "ایران اسلامی عضو کارگروه گردشگری حلال کشورهای مسلمان است/سهم 3 درصدی کشورمان از درآمد میلیاردی گردشگری حلال در دنیا اصلا کافی نیست/ایران اسلامی به عنوان کشوری مسلمان باید مقصد گردشگری حلال باشد/بر اساس برنامه ریزی ها در حوزه گردشگری باید به جذب 20 میلیون گردشگر دست یابیم"

50 شتر و شرط جالب برای خواستگاری از دختر ترامپ!

شاعر بدوی و مشهور اردنی با سرودن قصیده‌ای به زبان عامیانه، مهریه‌ای سنگین برای ازدواج با دختر رئیس جمهور منتخب آمریکا پیشنهاد داد و شرطی عجیب مطرح کرد.

تحلیل قابل توجه خبرگزاری اسپوتنیک روسیه از راهپیمایی میلیونی أربعین حسینی و نقش ایران در خلق این حماسه

مراسم اربعین امام حسین (ع) امسال با حضور حدود 20 ملیون زائر از کشورهای مختلف جهان در شرایطی برگزار شد که همه سازمانهای توریستی جهانی این کشور را جزو نا امن ترین کشورهای جهان می دانند، با این حال یک نفر هم آسیب ندید. بر کسی پوشیده نیست که همه برنامه ریزی ها و هماهنگ ها و تامین امنیت این مراسم در زمانی که همه نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی عراق درگیر جنگ با داعش در موصل هستند توسط نیروهای وابسته به ایران در عراق انجام شده بود.

پیشگویی ریاضی دان انستیتوی علوم فضایی دانشگاه بارسلونا پیرامون احتمال نابودی نسل بشر در سال 2017 میلادی

فرگوس سیمپسون در کتاب علمی با عنوان "بازگشت تئورم آخرالزمان: آیا امروز زمان قیامت است؟" نوشت: "در حال حاضر ریسک وقوع فاجعه جهانی که ممکن است منجر به نابودی نسل بشر شود، سالانه بیش از 0.2% است". این ریاضی دان احتمال زنده ماندن نسل بشر تا پایان سده بیست و یکم را 87% ارزیابی کرده است.

عاقبت متعرض به ناموس مسلمان در حریم خانه خدا؛ چه کسی به انگشت امام حسین(ع) تعرض کرد؟

ان شخص سلیم بن کلب کوفی نام داشت و پس از این واقعه به پای حضرت افتاد و گفت از خدا میخواهم عمری به من دهد که بتوانم جبران کنم... سالها بعد در غروب واقعه عاشورا زمانی که جسم عریان اباعبدلله درگودال قتلگاه رها شده بود سلیم ساربانی بود که از آنجا عبورش افتاد و انگشتر حضرت چشمانش را گرفت و چون هرچه سعی کرد موفق به درآوردن ان نشد دست به خنجر برد و انگشت را با انگشتر ربود...

همزمان با ظهر شهادت امیرالمؤمنین؛ سخنرانی دکتر احمدی نژاد در مسجد جامع نارمک تهران

رئیس دولت های نهم و دهم روز دوشنبه هفتم تیرماه همزمان با ظهر شهادت مولی الموحدین امام علی(ع)، به دعوت هیات امنای مسجد جامع نارمک، بعد از نماز ظهر و عصر در این مسجد(خیابان سمنگان) سخنرانی خواهد کرد.

نکته سنجی و تیزبینی مقام معظم رهبری در نامه محرمانه به علی لاریجانی/ عدم توجه به فداکاری‌های مبارزان و رهبران و مردم در انقلاب،در آثار فرهنگی و هنری

علی لاریجانی در گفتگوی رسانه‌ای‌اش در زمانی که ریاست سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشت، به نامه محرمانه‌ای از رهبر انقلاب اشاره می کند؛ نامه‌ای که به اذعان لاریجانی، عمق و میزان آشنایی رهبر انقلاب با حوزه فرهنگ و هنر را نشان می‌دهد.

هزینه زندگی رهبر معظم انقلاب از کجا تأمین می‌شود؟

حجت‌الاسلام احمد مروی معاون ارتباطات حوزه‌ای دفتر مقام معظم رهبری در سال 87، درباره تأمین مالی زندگی رهبر معظم انقلاب می‌گوید: اداره‌ زندگی ایشان عمدتاً‌ یعنی آن قدر که من اطلاع دارم که تا حدی دقیق است‌ بیشتر از نذوراتی است که مردم در مورد حضرت آقا انجام می‌دهند.

آرزوی شهادت بالاتر است یا ماندن و خدمت کردن؟ /حاشیه‌های خواندنی دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم با امام خامنه ای

پاسخ رهبر معظم انقلاب به برادر شهید هم که از آقا می‌خواهد تا برای شهادتش دعا کنند، جالب است: «خدا ان‌شاءالله شما را برای این کشور نگه دارد و همه بدانند که کشور ایران در آینده به مردان خوب، مؤمن، کارآمد و مجاهد احتیاج دارد؛ نه اینکه جنگ شود؛ منظور این است که این کشور اگر بخواهد رشد کند، اگر بخواهد پیام انقلاب و امام باقی بماند و مانند کلمه طیبه رشد کند، به جوان‌های خوب، به مردان خوب و به زنان خوب نیاز دارد؛ ان‌شاءالله خدا شما را برای آن زمان حفظ کند.»