بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با پایگاه خبری فیوژن با بیان اینکه ایران سوگند خورده اسرائیل را نابود کند از اظهاراتش درباره اختلاف‌نظر با باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا عقب‌نشینی کرد.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛بر اساس این گزارش، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه «ایران سوگند خورده اسرائیل را نابود کند» به ذکر موارد اختلاف و توافق خود با باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا پرداخت.

نتانیاهو گفت: «ما نمی‌خواهیم ایران را یک قدرت نظامی هسته‌ای ببینیم و این چیزی است که بر سر آن کاملاً توافق داریم. چیزی که من اختلاف نظر دارم این است که کافی نیست که تنها ایران را از بمب‌های هسته‌ای محروم کنیم، بلکه آنچه اهمیت دارد این است که آنها را از ظرفیت داشتن بمب‌های هسته‌ای ظرف مدتی کوتاهی محروم کنیم.»

رژیم تحت امر نتانیاهو، تنها دارند سلاح‌های اتمی در منطقه خاورمیانه قلمداد می‌شود. این رژیم با حمایت‌های آمریکا از پیوستن به معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای (ان‌پی‌تی) خودداری کرده است.

ایران در مقابل از امضاکنندگان پیمان ان‌پی‌تی است که به کشورها حق برخورداری از انرژی هسته‌ای برای مصارف صلح‌آمیز را می‌دهد.