در انتخابات سال ۹۲ حدود ۳۶ میلیون نفر رأی دادن و اگه این تعداد رو از کل واجدین شرایط رأی دادن کسر کنیم به عدد غیر قابل باوری دست پیدا می کنیم و اون حدود پانزده میلیون نفریه که با وجود اینهمه کاندیدا و برنامه های مختلف هیچکدوم رو واجد صلاحیت ندیدن که رأی بدن و این تعداد نفرات از اول انقلاب سابقه نداشته که رای ندن

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ امیررضا آل حبیب: چند نکته رو میخوام خدمت دوستان و مخصوصٱ دوستان طرفداران دولت مدعی تدبیر عرض کنم که فکر میکنم بد نیست یه مقدار روی هر بند تفکر‌ کنن
انشالله اگه اهل تفکر و تدبر هستن !
۱- دولت آقای روحانی فقط ۲۶۰ هزار رای بالاتر از رقیب آورده و این یعنی یه رأی لب مرزی
البته با مدیریت خوب دولت قبل و آن مردی که رفته است و صداقت و درستکاری وزارت کشور دولت آن مرد که رفته است
کسانی که کار انتخاباتی کردن می دونن که دولت قبل می توانست به علل مختلف یک صندوق رو باطل کنه (مثلٱ صندوق حسینیه ارشاد ) رو که طرفداران روحانی اونجا قرار گذاشته بودن و طبعٱ رای بیشتری تو اون صندوق داشتن و انتخابات رو به مرحله دوم ببره و در مرحله دوم صد در صد جناب قالیباف رای می آوردن
چون رای همه اصولگراها تجمیع میشد !
۲- آقای روحانی با احتساب هجده میلیون رأیی که آوردن از مجموع ۵۱ میلیون واجد شرایط رأی دادن عملٱ رئیس جمهور حدود ۳۳ درصد مردم عزیزمون هستن که در تاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه است .
فراموش نکنیم که خود جناب روحانی اصلٱ باورش نمی شد که رأی بیاره و از نداشتن نفرات و برنامه مشخصش برای بعد از رأی آوردنش کاملا این موضوع مشهود بود .
۳- یادتون باشه که در انتخابات سال ۹۲ حدود ۳۶ میلیون نفر رأی دادن و اگه این تعداد رو از کل واجدین شرایط رأی دادن کسر کنیم به عدد غیر قابل باوری دست پیدا می کنیم و اون حدود پانزده میلیون نفریه که با وجود اینهمه کاندیدا و برنامه های مختلف هیچکدوم رو واجد صلاحیت ندیدن که رأی بدن و این تعداد نفرات از اول انقلاب سابقه نداشته که رای ندن؛ اونهم با این حجم از تبلیغات و یادمون نره که در انتخابات قبلی یعنی سال ۸۸ فقط چهار میلیون نفر رأی ندادن و این افزایش ۱۱ میلیونی مردم نشوندهنده اینه که مردم یا کاندید مورد علاقشون رو نداشتن و یا نا امید بودن از رأی دادن و اگه شورای نگهبان به فرمایشات امام خامنه ای روحی فداء در اوایل فروردین توجه میکرد که ایشون فرمودند : از همه سلیقه ها در انتخابات کاندید وجود داشته باشه صد در صد آمار قابل توجهی از این ۱۵ میلیون که رای ندادن در انتخابات شرکت می کردن !
تحلیل گران امنیتی متوجه عرایض بنده هستند .تنها رئیس جمهوری که مشروعیتش نظام رو مستحکم تر کرده بود و اکثریت خاموش هم برای رأی دادن از خونه هاشون بیرون اومده بودن محمود احمدی نژاد بود !
بازم فراموش نکنیم طیف حامیان دکتر احمدی نژاد در انتخابات ۹۲ کاندیدی نداشتن و تنها کاندید معرفی شده (مهندس مشایی) رد صلاحیت شد.
۴- نکته بعدی اینکه در انتخابات سال ۹۲ که جناب روحانی در اون پیروز شدن یه رکورد جالب دبگه هم زده شد که از نگاه خیلی ها مغفول موند و اون افزایش آرای باطله بود !!
( یادتونه سال ۸۸ مردم با خنده کروبی رو نفر پنجم انتخابات می نامیدند ) دلیلش این بود که رأی ایشون از آرای باطله هم کمتر بود و آرای باطله رو چهارمین نفر می دونستن !
اما در سال ۹۲ این آرای باطله یه رشد پانصد درصدی داشت و نکته ای که رسانه ای نشد این بود که اکثریت این آرای باطله متعلق به کسی جز محمود احمدی نژاد نبود !!
گیج شدین ؟؟
جالبه که بدونین مردمی که میدونستن ایشون دیگه کاندید نیست و عملٱ نمیتونه بیش از دو دوره رئیس جمهور باشه باز هم نوشته بودن محمود احمدی نژاد
همه آگاهان ‌سیاسی و جناب استوانه و دولت تدبیر و … می دونن که همین الان اگه بازهم انتخابات بشه و احمدی نژاد یکی از کاندیداهای انتخابات باشه حداقل حدود ۲۰ میلیون رأی داره و اینهمه سر و صدا و ترس و آی دزد آی دزد به خاطر همینه !
یادتون نرفته که جناب عالیجناب خاطره در انتقاداتش به دولت مطبوعش ( دولت مدعی تدبیر) چی گفته و از بازگشت چه کسی احساس واهمه کرده و باز یادتون نرفته که جناب زیبا کلام افاضات فرمودن که احمدی نژاد همین الان هم حدود ۱۵ میلیون رای داره و …
تمام این هیاهو و سر و صداها و جار و جنجالها فقط به خاطر ترس از بازگشت مردیه که هشت سال دست خیلیها رو از بیت المال کوتاه کرده بود و بهترین راه برای ترور شخصیتش چیه ؟؟
بله … حمله به نقطه قوت دولت احمدی نژاد و پاک دستی خودش و وزرا و معاونینش !!
یادتون نره که عالیجناب و دوستان اینبار تمام تلاششون رو میکنن تا احمدی نژاد یا کسی که رنگ و بوی اونو داره به هیچ وجه تأیید صلاحیت نشه چه برسه به رأی گرفتن از مردم و …
البته دست خدا بالای همه دستهاست و …
تعز من تشاء و تذل من تشاء
خداست که عزت میده و خداست که ذلیل و خوار می کنه !
راستی یه موردی یادم رفت عرض کنم و اون اینه که احمدی نژاد با رأی حدود ۲۵ میلیونی سال ۸۸ از ۴۶ میلیون واجد شرایط رئیس جمهور حدود ۶۳ درصد مردم بود !
یعنی محبوب ترین رئیس جمهور و جناب روحانی با رأی حدود ۱۸ میلیونی سال ۹۲ از ۵۱ میلیون واجد شرایط رئیس جمهور حدود ۳۳ درصد واجدین شرایط رأی دادن !!
مورد آخر اینکه احمدی نژاد اشتباهات زیادی داشت اما مطمئنم این بار نقاط ضعف و اشتباهات گذشته رو با تجربه گرانبها و گرانسنگی که در این مدت کسب کرده و خیانتهایی که از بعضی اطرافیان دیده و ….
تبدیل به نقاط قوت میکنه !
یادمون نره که محمود احمدی نژاد مرد کارهای نشدنیه !
منبع

"Our President, analytical news site"