این روزها وقتی سوار هر تاکسی یا اتوبوس می شوی و یا وقتی داخل صف نان می ایستی ، یک صدای آشنایی به گوش می رسد که “خدا پدر احمدی نژاد رو بیامرزه”. چه زود به ته خط ریسدند! آنهایی که خزانه خالی تحویل گرفتند و امروز اهل بیتشان در کاخ سعد آباد جشن های شاهانه می گیرند .

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»  به نقل از میدان ۷۲ ، این روزها وقتی سوار هر تاکسی یا اتوبوس می شوی و یا وقتی داخل صف نان می ایستی ، یک صدای آشنایی به گوش می رسد که “خدا پدر احمدی نژاد رو بیامرزه”. چه زود به ته خط ریسدند! آنهایی که خزانه خالی تحویل گرفتند و امروز اهل بیتشان در کاخ سعد آباد جشن های شاهانه می گیرند . شعار می دادند که موضوع تحریم قابل حل هست ولی علاوه بر پلمپ های متعدد هسته ای که در ژنو ذکر شده بود ، روز به روز به تحریم ها اضافه شد. آن ها که از عزت ملت می گفتند در مقابل اجانب سر خم کردن و یک لبخند دیپلماتیک ملیحانه تحویلشان دادند. ته خط این دسته از آدمها ، خط قزمزی به نام احمدی نژاد است . آنهایی که با تخریب احمدی نژاد آغاز کردند ، نقطه پایان خود را در احمدی نژاد می بینند.

وقتی نام احمدی نژاد مطرح می شود چپ و راست ، دست و پایشان را گم می کنند . وقتی نام او می آید ، هاشمی و غیر هاشمی ندارد ، همه دست به دست هم می دهند تا این نام از سر زبان ها بیافتد اما کسی که ولایتمدار و مردمی هست ، کسی که حرف دل مردم را می زد ، در دل مردم نیز جا دارد .

چپ و راست ، اصلاح طلب و اصولگرا که از ورود احمدی نژاد به حیطه قدرتشان شاکی اند طی چند روز گذشته اظهار نظر های جالبی در مورد رئیس جمهور سابق ایران کردند . در این میان مثل اینکه اصولگرایان و اعضای جبهه پایداری از بازگشت احمدی نژاد ناراضی تراند. صحبت های قاضی زاده و سلیمی نمین جالب ترین اظهار نظر در مورد احمدی نژاد طی چند روز گذشته بود.

- امیر حسین قاضی زاده (جبهه پایداری – نماینده مجلس) :

احمدی نژاد در حال حاضر دیگر برای جبهه پایداری موضوعیتی ندارد که بخواهیم بر مبنای آن با دیگر اصولگرایان اختلاف داشته باشیم.

در کشور ما معمول نیست رییس جمهوری دوباره به قدرت برگردد.

رهبر معنوی جبهه پایداری یعنی حضرت آیت الله مصباح یزدی ، صریح ترین انتقادات را به آقای احمدی نژاد داشت و بحث انحراف را ایشان مطرح کرد .

-عباس سلیمی نمین (روزنامه نگار اصولگرا ) :

تمام توان آقای احمدی نژاد بر تخریب جریان اصولگرایی بود.

پدیده آقای مشایی را می توان به اصلاح طلبان نزدیک تر دانست.

احمدی نژاد قسم خورده بود نگذارد قالیباف رئیس جمهور شود.

آقای احمدی نژاد در میان اصولگرایان هیچ جایگاهی ندارد.