مخالفین احمدی نژاد هم از هرکسی بهتر می دانند که احمدی نژاد آتشفشان خفته ایست که اگر شروع به فعالیت کند، گدازه هایش همه شان را دفن خواهد کرد. به همین دلیل است که می خواهند هرچه زودتر او را در گذشته دفن کرده تا یادی از او در دلها نباشد. آنها از نفس کشیدن احمدی نژاد هم وحشت دارند.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»، به نقل از میدان ۷۲/ حمید مشایخی راد: با وجود گذشت حدود ۷ ماه از دولت یازدهم، هنوز بازار تخریب دولت گذشته به جای فعالیت در جهت رفع مشکلات فعلی داغ است. بسیاری از آنچه که در دولت گذشته انجام شده است متوقف یا در حال متوقف شدن است. وعده هایی که قرار بود در ۱۰۰ روز عملی شود، پس از گذشت ۷ ماه هم عملی نشد. همان عده ای که سفرهای استانی و دیدار با ایتام و خانواده شهدا را پوپولیستی و عوام فریبانه می خواندند، امروز در برابر این دیدارهای رییس جمهور و ارسال میلیونی پیامک از جیب ملت سکوت کرده و از این کارهای رییس جمهور با عنوان “تدبیر” یاد می کنند. اخبار رسیده از گوشه و کنار استان ها حکایت از این دارد که پروژه های مسکن مهر ناتمام مانده از دولت گذشته، رها شده و بی هیچ پاسخگویی، باعث درد و رنج مردم و به زحمت افتادن آنها شده است، همچنین عن قریب است که شیوه ی فعلی هدفمند کردن یارانه ها پرچیده شده و مردم مجبور به انصراف از یارانه ها شوند. سیستم کوپنی دهه های گذشته احیا و نوستالوژی جنگ و صف های نفت و کوپن مواد غذایی دوباره زنده شده است.

در عرصه سیاست خارجی بعد از این همه تبلیغات از موفقیت توافق ژنو، مهم ترین نتیجه عزتمندانه برای ایران، تقدیم بخش عظیمی از دستاورد هسته ای کشور به دشمن و هرزگاهی شاهد بودن ملت ایران بر اظهارات وقیحانه سیاستمداران آمریکایی علیه حقوق ملت عزیز ایران و سکوت دولت در برابر یاغی گری های آمریکا و انصارش. خبری از پول های بلوکه شده ای که وعده اش داده شده بود نیست و ایران اجازه ی برداشت این مبالغ را ندارد. در بین این همه دستاورد بعد از گذشت ۷ ماه از استقرار دولت جدید با بیش از ۵۰ رسانه ی حامی، تخریب دولت گذشته هنوز ادامه دارد. دکتر روحانی در روزهای گذشته در دیدار نوروزی جمعی از وزراء، معاونین و مدیران کل دستگاه های اجرایی مثل گذشته برای فرار رو به جلو و ترس از سوال های مردم از وعده های انتخاباتی اش، دست به تخریب خدمات دولت گذشته زده است. او کشور را به ساختمانی تشبیه کرد که در ۸ سال گذشته تخریب شده و دولت یازدهم در حال آواربرداری این مخروبه است. این در حالیست که امام خامنه ای در ۱۴خرداد ۹۲ خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری می فرمایند:《انتقاد نامزدها باید براى پیمودن آینده‌ى پرتلاش باشد، نه به معناى سیاه‌نمائى و منفى‌بافى و بى‌انصافى. امروز در کشور ما اگر کسى سر کار بیاید، احتیاج ندارد که از صفر شروع کند؛ هزاران کارِ برجسته انجام گرفته است》؛

اما نمی دانم جناب رییس جمهور چه اصراری به این دارند که خلاف نظر رهبری عزیز، از صفر شروع کرده و تمام دستاوردهای دولت گذشته نظیر مسکن مهر و ارتباط مردمی در سفرهای استانی و هدفمند کردن یارانه ها را از بین برده و روش های قدیمی خود نظیر کوپن مواد غذایی که در زمان جنگ و بحران استفاده می شده را جایگزین کند. البته مخروبه دانستن کشور نه از روی بی اطلاعی جناب رییس جمهور نسبت به پیشرفت های کشور در دولت گذشته، بلکه از روی ناتوانی ایشان نسبت به تامین خواسته های مردم و عمل به وعده های انتخاباتی است که مردم را متوقع کرده و دیگر راه برگشتی برایش وجود ندارد، پس طبیعیست اگر رییس جمهور برای جبران ناتوانی خود در عمل به وعده های داده شده و مقدمه سازی برای ناکامی های آینده، از همین ابتدا مانعی فرضی برای کارها و اقدامات خود چیده تا در آینده تمام تقصیرها گردن این مانع بیافتد!

در این میان سکوت دکتر احمدی نژاد ستودنیست. این سکوت احمدی نژاد است که کینه دشمنان او را بیشتر کرده است. تمام هجمه هایی که علیه اوست به خاطر سکوت او و نجابت اوست که مخالفانش را مجبور به تخریب کرده است. این روزها تمام رسانه ها بسیج شده تا با پخش اخبار دروغ از فعالیت های دکتر احمدی نژاد، او را سیاسی کار جلوه داده و کلامی از دهان او دربیاورند تا با تحریف، حاشیه ای دیگر برای کشور رقم بزنند و از آب گل آلودی که خود درست کرده اند ماهی بگیرند. احمدی نژاد که خود مرد روزهای سخت است، به خوبی از نقشه ی مخالفین خبر داشته و با سکوت خود، تمام نقشه ها را نقش بر آب کرده است. مخالفین احمدی نژاد هم از هرکسی بهتر می دانند که احمدی نژاد آتشفشان خفته ایست که اگر شروع به فعالیت کند، گدازه هایش همه شان را دفن خواهد کرد. به همین دلیل است که می خواهند هرچه زودتر او را در گذشته دفن کرده تا یادی از او در دلها نباشد. آنها از نفس کشیدن احمدی نژاد هم وحشت دارند. آن آقایی که می گوید” نمی خواهم چوب به مرده بزنم” خود بهتر از همه می داند که احمدی نژاد زنده تر از هرکسی و با تجربه تر و پرامید تر از هرزمانی می باشد. به همین دلیل است که می گوید حرف نمی زنم اما در عمل نیمی از مصاحبه اش حرف از احمدی نژاد و دولتش می باشد. او بهتر از همه می داند که اگر احمدی نژاد سکوتش را بشکند، پرده ها کنار رفته و بسیاری از زد و بندها و مفاسد اقتصادی و خرابکاری های اقتصادی در جهت فشار بر مردم و قرار دادن آنها روبروی نظام برملا خواهد شد. شاید بهتر باشد رییس جمهور محترم، حسابش را از دیگرانی که در حال مصادره دولت به نفع خودشان هستند جدا کند و آب به آسیاب آنها نریزد و مستقل از گروه های سیاسی تصمیم گرفته و دست از سیاه نمایی و مقابله با دولت گذشته بردارد. همچنین برای رئیس جمهور محترم بهتر است با در نظر گرفتن وعده های انتخاباتی اش در مورد برخورد با مفسدین و رانت خواران اقتصادی، هرچه زودتر آنها را به قوه قضاییه معرفی کرده و بنابر گفته دادستان محترم کشور، به صورت علنی در برابر دیدگان مردم محکوم و به سزای اعمالشان برسند. آنهایی هم که با کنار رفتن احمدی نژاد قند در دلشان آب شده که چه شود، دعا کنند که این سکوت نشکند، که اگر بشکند باید به دنبال سوراخی برای مخفی کردن خود باشند.