غوغازیستان کسانی هستند که تنها در فضای “غوغا” و “بزن بزن” می توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و اگر فضا آرام باشد، چهره پلیدشان برای مردم آشکار خواهد شد.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ سکوت احمدی نژاد در فضای تخریب و تهمت دولت گذشته و ایضا پیش بینی نشدن رفتار سیاسی او، مخالفانش را عصبانی کرده و آنها را مجبور به استفاده از هرچیزی برای به صحنه کشاندن احمدی نژاد می کند.

به همین دلیل است که این روزها حجم مصاحبه و اظهار نظر پیرامون دولت گذشته، شخص رئیس جمهور سابق و یارانش بالا رفته و سازمان یافته، خوراک رسانه های زنجیره ای می شود.

گویا اصولگرا و اصلاح طلب و حزب های بالادستی شان، با طرح موضوعاتی چالشی سعی دارند که احمدی نژاد را به فضای بازی خود کشیده و از سکوت و فریاد او استفاده کامل را ببرند. آنها بیشتر از هرکس دیگری معتقدند که احمدی نژاد هنوز توان ایجاد خیزش های فکری در مردم را داشته و می تواند با تکیه بر این خیزش ها به صحنه سیاسی کشور برگشته و با پشتیبانی ولی فقیه، ساختار اقتدارگرایان انحصارطلب را در هم بکوبد؛ و همین وحشت آنها، دلیل اصلی فراموش نکردن احمدی نژاد حتی پس از انتقال قدرت است. اگرچه احمدی نژاد به تجربه ی عمر سیاسی خود دانسته است که چگونه با این اصحاب غوغا رفتار کند.

اصحاب غوغا در کلام رهبر معظم انقلاب یعنی:《 آن کسانى که غوغا زیستند و اصلا در فضاى غوغا مى‌توانند زندگى کنند ، بدون فضاى غوغا زندگى برایشان مشکل است》(۱۳۸۱/۹/۷)

غوغازیستان کسانی هستند که تنها در فضای “غوغا” و “بزن بزن” می توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و اگر فضا آرام باشد، چهره پلیدشان برای مردم آشکار خواهد شد. به همین دلیل است که اصلاح طلب و اصولگرا در پیوندی استراتژیک برای از بین بردن دشمن مشترک، هر کدام وظیفه ی خودشان را انجام داده تا حریف مقابل را مجبور به ورود در زمین بازی خود کنند و وقتی که حریف به بازی ورود پیدا کرد، چه سکوت و چه فریادش به نفع آنها خواهد بود.

تهمت پراکنی و فعالیت منسجم علیه انقلابی ها همواره از ابتدای انقلاب اسلامی بوده است. بیشترین تهمت ها بر علیه کسانی بود که توان ایستادگی آنها در مقابل جبهه نفاق بیشتر بود. هرچه قدر توان ایستادگی بالاتر بود، هجمه هم بر علیه شان بیشتر بود، تا جایی که دیگر توان مقابله فکری با آنها را نداشته و دست به حذف فیزیکی انقلابیون میزدند.

رهبر معظم انقلاب در سالگرد ۷تیر۱۳۸۷ به اقدامات این جریانات برانداز و مخالف انقلاب اینچنین اشاره می فرمایند :《شما نگاه کنید ببینید در طول آن دو سال و اندى که آن جریانهاى مخالف در این کشور خیلى فعّال بودند، علیه چه کسانى توطئه کردند؛ علیه چه کسانى بدگویى کردند؛ با چه کسانى در عالم ذهنیّت و مباحثات و مجادلات بیشتر درافتادند؟ با کسانى بیشتر دشمنى مى‌کردند که مى‌دیدند در عالم روشنگرىِ افکار مردم، اینها توان بیشترى دارند. بعضیها را با تهمت از میدان خارج مى‌کردند؛ بعضیها را با تضعیف و اهانت از رو مى‌بردند؛ لیکن بعضى مثل شهید بهشتى را نمى‌شد با این چیزها از میدان خارج کرد؛آن وقت به این شیوه‌ى ترور متوسّل شدند و شهید بهشتى و دیگران را در آن حادثه به شهادت رساندند. بعد هم مرحوم شهید باهنر و شهید رجایى و امثال اینها را شهید کردند. اینها شهداى هویّت اصلىِ اسلامىِ نظامند؛ چون در مقابل دشمنان ایستادند. خون مطهّر آنها خیلى هم اثر کرد؛ انصافاً سالهاى متمادى مردم را بیدار و آگاه کرد؛ امروز هم الهام خودش را دارد. البته آن انگیزه‌هاى دشمن، امروز هم هست؛ دیروز هم بود؛ فردا هم خواهد بود؛ دشمن که بى‌کار نیست. آنچه مهمّ است، این است که جبهه‌ى اسلامى، جبهه‌ى دینى، جبهه‌ى انقلاب، جبهه‌ى امام – که به آن جبهه‌ى خودى مى‌گوییم – ترفند دشمن را بشناسد؛ بداند که دشمن چه مى‌کند و چه مى‌خواهد بکند و هدفش چیست.》

بدون شک دکتر احمدی نژاد با درایت تمام و با روحیه تکلیف محوری، زمین بازی اهل نفاق را بهم ریخته و با تاکتیک های احمدی نژادی خود، مخالفان گفتمان انقلاب اسلامی را فلج خواهد کرد.
منبع : میدان 72