به هر روی تا اسفند94 و بالاتر از آن خرداد 96 زمان زیادی مانده و چه بسا خیزش طوفان های مردمی که از ثبت نام هدفمندی یارانه ها آغاز شده است تا آن زمان بساط بسیاری از جریانات سیاسی را برچیده باشد که خدا در همین نزدیکی هاست و صدای قدمهای مهدی فاطمه(عج) به گوش میرسد که إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ؟

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما» به نقل از میدان ۷۲/حسین مهدیزاده نراقی: فضای سیاسی کشور این روزها بسیار متلاطم بوده و در هر کوی و برزن نام « محمود احمدی نژاد» طنین انداز شده است. این روزها خدا بیامرزد پدر احمدی نژاد ورد زبان ها شده است و این درحالی است که هنوز شوک تورمی ناشی از افزایش قیمت بنزین وارد سفره های مردم نشده است.

دلایل رجوع مردم به دکتر احمدی نژاد در این مقال نمی گنجد و یادداشتی تفصیلی و جداگانه می طلبد، آنچه این وجیزه در پی آن است یافتن دلیل هراس چپ و راست از بر زبان افتادن نام رییس جمهور سابق، مردمی و واجد رای بی سابقه ۲۵ میلیونی و نتیجتا انتشار اخبار دروغ و جعلی و پوشش آن در دو رسانه مهم جریان راست و چپ و هماهنگی در انتشار مطلب جعلی و دروغین « احمدی نژاد: قصد ورود به سیاست را ندارم» از سوی خبرگزاری فارس و روزنامه شرق آن هم در تیتر یک، روز شنبه ۶ اردیبهشت۹۳ است.

۲۰۱۴-۰۴-۲۷ ۰۹.۱۷.۰۱

 

دلیل اصلی این هماهنگی را باید در روحیه خاص و مردمی و ظلم ستیز دکتر احمدی نژاد دانست. شاید اگر احمدی نژاد نیز به مثابه حجه الاسلام ناطق نوری به یکباره می توانست از لیدری جریان راست و اصولگرا به جریان در ظاهر در تضاد ۱۸۰درجه ای چپ و اصلاحات بپیوندد، امروز این هماهنگی در انتشار خبر جعلی و دروغین را از سوی رسانه های جریان راست و چپ شاهد نبودیم.

دکتر احمدی نژاد نمی توانست به مثابه حجه الاسلام روحانی از قامت یک نماینده اصولگرای مجلس چهارم و پنجم به رئیس جمهور اصلاح طلب هفتم کشور نقل استراتژی دهد تا فردای انتخابات ۲۴ خرداد بین حسین شریعتمداری و روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب بر سر اصولگرا یا اصلاح طلب بودن او دعوا شود! و پس از تنها ۸ ماه از آغاز به کار او و قضایای سبد کالا و هدفمندی یارانه ها، هر یک از دو جریان به ظاهر در تضاد سیاسی! وی را به دیگری منتسب نماید!

احمدی نژاد هیچگاه حاضر به قربانی کردن و به مسلخ بردن حقوق مردم نبوده و نخواهد بود، حملات دو سال آخر به ظاهر اصولگرایان که باطنا از سوی اتاق فکر جریان اصلاحات طرح ریزی می شد و « انحرافی » خواندن دکتر احمدی نژاد و نزدیکترین یاران وی را نیز باید در همین پازل دید.

اگرچه رهبری معظم انقلاب بارها وجود جریان انحرافی را در این دوسال رد نمودند و لیکن اشاره ای به پیش بینی تاریخی امام روح الله در موضوع انحرافی خواندن برخی جریانات در این بخش روشن گر حقیقت خواهد بود:

« مسئولین نظام ایرانِ انقلابی باید بدانند که عده‌ای از خدا بی خبر برای از بین بردن انقلاب هرکس را که بخواهد برای فقرا و مستمندان کار کند و راه اسلام و انقلاب را بپیماید فوراً او را «کمونیست» و «التقاطی» می‌خوانند..»[۱]

از زاویه ای دیگر نیز می توان به این موضوع نگریست:

زمانی که تلاش جریانات به ظاهر در تضاد و باطنا همسوی چپ و راست بر این موضوع متمرکز گردیده که به هر صورت باید سکوت احمدی نژاد شکسته شود و در این راه از هر ترفندی استفاده کرده ولیکن با هوشیاری دکتر احمدی نژاد به در بسته خورده اند برای این گروه رو به اضمحلال، چه موقعیتی بهتر از حضور صمیمانه دکتر احمدی نژاد در جمع حامیان مردمی خود در مشهد و انتساب این گفته سراسر دروغ و به دور از واقعیت « عدم ورود احمدی نژاد به سیاست»به این اسطوره جریانات مردمی!

بدین سو خبرگزاری فارس فضا را مناسب دیده تا این اکاذیب را به نام دکتر احمدی نژاد منتشر نماید که یک تیر را با دو نشان زده است:

اولا احمدی نژاد را ناخواسته وارد فضای مشوش و سراسر فتنه سیاست این روزهای کشور کرده است و ثانیا هر نوع تکذیبیه از سوی احمدی نژاد را می تواند اینگونه القا نماید که نتیجتا « جریان احمدی نژاد در حال تلاش برای ورود به انتخابات است» خصوصا که امروز موثرترین رسانه شخص « دکتر احمدی نژاد » است که هیچگونه تعلق خاطری نه به جریان چپ دارد و نه به جریان راست!

اما تمامی کسانی که با روحیات دکتراحمدی نژاد آشنا هستند به خوبی بر این نکته صحه می گذارند که وی به شدت تکلیف محور بوده و تنها در پی انجام وظیفه خود خواهد بود و بسان دیگر سیاسیون چپ و راست از دو یا سه سال پیش از انتخابات، برای آن برنامه ریزی نکرده، سایت های زنجیره ای دروغ پراکن را ساماندهی نکرده و در نزدیکترین زمان به انتخابات و بسته به رصد اوضاع و احوال در مورد ورود یا عدم ورود به صحنه انتخابات تصمیم گیری نموده و به عبارت رساتر فعلا انتخابات برای وی موضوعیتی ندارد.

به هر روی تا اسفند۹۴ و بالاتر از آن خرداد ۹۶ زمان زیادی مانده و چه بسا خیزش طوفان های مردمی که از ثبت نام هدفمندی یارانه ها آغاز شده است تا آن زمان بساط بسیاری از جریانات سیاسی را برچیده باشد که خدا در همین نزدیکی هاست و صدای قدمهای مهدی فاطمه(عج) به گوش میرسد که إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ؟

_____________________________________________________
[۱] صحیفه امام خمینی، جلد ۲۱ صفحات ۸۶ و ۸۷: « تنها آن هایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند. فقرا و متدینین بی‌بضاعت گردانندگان و برپادارندگان واقعی انقلاب ها هستند. ما باید تمام‌ تلاشمان را بنماییم تا به هر صورتی که ممکن است خط اصولی دفاع از مستضعفین را حفظ کنیم. مسئولین نظام ایرانِ انقلابی باید بدانند که عده‌ای از خدا بی خبر برای از بین بردن انقلاب هرکس را که بخواهد برای فقرا و مستمندان کار کند و راه اسلام و انقلاب را بپیماید فوراً او را «کمونیست» و «التقاطی» می‌خوانند. از این اتهامات نباید ترسید. باید خدا را در نظر داشت، و تمام همّ و تلاش خود را در جهت رضایت خدا و کمک به فقرا به کار گرفت و از هیچ تهمتی نترسید. امریکا و استکبار در تمامی زمینه‌ها افرادی را برای شکست انقلاب اسلامی در آستین دارند، در حوزه‌ها و دانشگاه ها مقدس نماها را که خطر آنان را بارها و بارها گوشزد کرده‌ام. اینان با تزویرشان از درون محتوای انقلاب و اسلام را نابود می‌کنند. اینها با قیافه‌ای حق به جانب و طرفدار دین و ولایت همه را بی دین معرفی می‌کنند. باید از شرّ اینها به خدا پناه بریم.»