اگر ذهن مردم را نباید درگیر کرد، پس چرا دولت اصرار دارد به جای ارائه گزارش عملکرد که خود وعده آن را داده بود، به نفی یک سویه عملکرد 8 ساله دولت قبلی می‌پردازد و خود شروع کننده یک جنجال بی‌سرانجام دیگر برای مردم است.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور در واکنش به نامه احمدی‌نژاد در دعوت به مناظره گفت پیش از این دولت درگیر بگم بگم‌ها و بگو بگوها بوده اما دولت یازدهم به دنبال رفع مشکلات و درمان دردهای ملت است.در پی اظهارات حسن روحانی در گزارش 100 روز عملکرد دولت که غالباً تخطئه و سیاه‌نمایی علیه دولت سابق بود، محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای خواستار مناظره شد تا حقایق روشن شود. اکبر ترکان از مشاورین روحانی در واکنش گفته که احمدی‌نژاد در سطح روحانی نیست(!) اما این مناظره مشروط به صداقت احمدی‌نژاد ممکن است. اما محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای روحانی می‌گوید مردم به اندازه کافی دست به گریبان مشکلات متعدد هستند و نباید با چنین اقداماتی ذهن مردم را درگیر کرد.

صادق می‌افزاید: انتشار چنین نامه‌ای جز زمینه‌سازی برای فاصله گرفتن از واقعیت‌ها معنی دیگری ندارد.وی توضیح نداد که اگر ذهن مردم را نباید درگیر کرد، پس چرا دولت اصرار دارد به جای ارائه گزارش عملکرد که خود وعده آن را داده بود، به نفی یک سویه عملکرد 8 ساله دولت قبلی می‌پردازد و خود شروع کننده یک جنجال بی‌سرانجام دیگر برای مردم است.انتشار اظهارات محمدرضا صادق با واکنش مخاطبان در رسانه‌ها و سایت‌ها مواجه شد. از جمله در برخی کامنت‌های خبر اظهارات وی در سایت جهان نیوز می‌خوانیم: جناب آقای مشاور! تخریب دولت قبلی چه دردی از دردهای مردم دوا می‌کند؟/ کم آوردند زبان به فحاشی گشودند/ اگه اینطوریه چرا آقای روحانی در اولین گزارش، 35 دقیقه در مورد دولت قبلی بگم بگم کرد؟/ آقای صادق مردم منتظر گزارش عملکرد دولت محترم بودند نه سیاه‌نمایی و یک سری گزارش‌های نادرست/ نشانه‌های جازدن در مناظره یکی یکی داره ظاهر میشه/ از گزارش 100 روزه‌شان پیدا بود که همش بگم بگم بود/ چرا دردی دوا نمیکنه! بالاخره ما میفهمیم این دولت تا کی میتونه برای سرپوش بر وعده‌های توخالیش دولت قبلی را متهم کنه! تا کی قراره ما بگیم قیمت‌ها داره میره بالا اینا بگن دولت قبلی ال و بل!/ ای بابا فعلاً که روحانی بگم بگم راه انداخته... تازه اونم بگم بگم‌های خلاف واقع/ روحانی و تیمش باید دست از تخریب دولت گذشته بردارن و به فکر کارهای خودشون باشن خود حرفهای آقای صادق هم نوعی تخریبه/ جناب صادق!!!!! شب دراز است و قلندر بیدار. شما روز 100 شروع به گفتن گفتن کردید!!! عجبا از روی سیاهی زمانه/ درمان دردها؟ دکتر آمد به ملاقاتم و رنجورم کرد رفت تا سرمه به چشمم بکشد کورم کرد.../ محمدرضا صادق مشاور رئیس جمهور گفت: «در شرایط کنونی نگاشتن این نامه دردی را از کشور دوا نمی‌کند.» بله کاملاً درست است! در شرایط کنونی فقط تخریب اقدامات هشت ساله دولت قبل «دردها» را «دوا» می‌کند!/