متهم کردن نظام به خرافه گرایی پیش از این انتخاب و خط کشی مردم به «اقلیّت» و «اکثریّت» آیا همانی نیست که دشمن برای آن میلیاردها هزینه کرده است؟!؛چرا به نام مردم گرایی و اعتدال بین مردم و جوانان احساسی که تلاطم انقلاب اسلامی را ندیده اند بذر نفرت نسبت به رقیبانی که فرصت حضور در انتخابات را نیافتند، کاشته می شود؟! چرا فرمان «اشداء علی الکفار و رحماء بینکم» فراموش شده و رئیس همجنس گرای دولت شیطان بزرگ «مودب» و «باهوش» خوانده می شود ولی در عوض محبوب ترین دولت هایی که با آرای بی نظیر اکثریّت ملّت منتخب شده است را با طعنه های غیر واقعی در چشم ساده لوحان،دشمن می انگارند؟!

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ حجت السلام مسعود شفیعی کیا در واکنش به سخنان حسن روحانی در مراسم موسوم به جشن انتظار و امید که به مناسبت سالگرد پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری خرداد 1392 ، در پنج شنبه مورخ 22 خرداد 1392 و در جمع اعتدالگرایان برگزار گردید، یادداشتی را تحت عنوان "همدلی شیعیان ، شرط ظهور ؛  تقسیم مردم به «اقلیّت» و «اکثریّت » مانع اصلی ظهور!" منتشر نموده است که متن آن به شرح ذیل می باشد:

امام عصر ارواحنا فداه در توقیع ( نامه ) شریفی فرمودند :

« ... و لو أنّ اشیاعنا وفّقهم الله لطاعته علی اجتماع من القلوب فی الوفاء بالعهد علیهم لما تأخّر عنهم الیُمن بلقائنا . » ( احتجاج طبرسی ج 2 ص 498 )

اگر شیعیان ما - که خدا آنان را در طاعتش موفق کند .- در وفای به عهد ما یکدله می شدند ، هیچگاه میمنت ملاقات ما با آنها به تأخیر نمی افتاد .

نکته اساسی این سخن نورانی در « علی اجتماع من القلوب » نهفته ، یعنی به شرط یکدله بودن و گره خوردن دل شیعیان برای بر آوردن عهدشان به امام زمان علیه السلام .

مهربانی و یکدله بودن در احیای امر امامت هرگاه در ما تجلی پیدا کرد برکاتش را دیدیم ، که پیروزی های باورنکردنی ملّت ایران در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نمودی از این واقعیّت است و هرگاه این روح را شیاطین در بین ملّت ایران زدودند گرفتاری ها و دور شدن از مقدمات ظهور مکافات این بداخلاقی ها بوده است .

خط کشی های سیاسی ارباب قدرت و ثروت به بهانه ی گرم کردن تنور انتخابات و برای پوشش قدرت طلبی و مال اندوزی خود که بعضاً با تولید افسانه ی « راست و چپ » و یا « اصول گرا و اصلاح طلب » نمود یافته است ، از مواردی است که متأسفانه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را که روح همدلی و مهربانی را در امت اسلامی دمیده بود را دچار صف بندی های خسارت باری کرده است .

که در فتنه 76 و 78 (کوی دانشگاه) و یا فتنه ی 88 به روشنی این انحراف بروز پیدا کرد ، و متأسفانه تبدیل شدن انتخاباتی که برای خدمت و همدلی طراحی شده است به میدان نبرد و خط کشی بین ملّت و نسل های ناآشنا با روح مهروزی انقلاب اسلامی همان مکر شیطان است که نظام مقدسمان را تهدید می کند .

تجمع محدودی که اخیرآً به عنوان سالگرد انتخابات سال گذشته برگزار شد متأسفانه با ادبیاتی همراه بود که باز خط کشی های بین ملّت در فتنه 88 را تداعی می کند.

منتخب انتخابات 92 که از 36 درصد آرای واجدین شرایط برخوردار شده است و همه کسانیکه به وی نیز رأی نداده اند طبق قانون و احترام به تنفید رهبری وی را رئیس دولت جدید دانسته اند ، ادبیاتی به کار برد که بیشتر یادآور متینگ های احساساتی و به دور از تعقل انتخاباتی بود ، تا یادروز انتخاب کسیکه خود را رئیس جمهور همه ملّت ایران دانسته است .

خط کشی ملّت در این تجمع آن هم توسط بلندترین مقام اجرایی کشور همان گفتمانی است که دشمنان چند دهه دنبالش هستند .

متهم کردن نظام به خرافه گرایی پیش از این انتخاب و خط کشی مردم به « اقلیّت » و « اکثریّت » آیا همانی نیست که دشمن برای آن میلیاردها هزینه کرده است؟! ، چرا به نام مردم گرایی و اعتدال بین مردم و جوانان احساسی که تلاطم انقلاب اسلامی را ندیده اند بذر نفرت نسبت به رقیبانی که فرصت حضور در انتخابات را نیافتند ، کاشته می شود ؟! چرا فرمان « اشداء علی الکفار و رحماء بینکم » فراموش شده و رئیس همجنس گرای دولت شیطان بزرگ « مودب » و « باهوش » خوانده می شود ولی در عوض محبوب ترین دولت هایی که با آرای بی نظیر اکثریّت ملّت منتخب شده است را با طعنه های غیر واقعی در چشم ساده لوحان ، دشمن می انگارند ؟!

از سوی دیگر مدعیان استادی اخلاق با تهمت «انحراف» و« فراماسونری » و « بابی گری » و امثال آن بین نیروهای وفادارنظام و بی نظیرترین دولت انقلابی اختلاف و دشمنی سهمگینی ایجاد کردند که هنوز داغ این نفرت های شیطانی جاهلی بر بدن عدالتخواهان می باشد ، کجای این کردار زشت با سبک زندگی مهدی باوران می سازد ؟!

اگر این ادبیات و کردار کینه توزانه از ساخت مقدس این انقلاب و کشور پاک نشود و جایش را به همدلی ندهد ، سرزدن مهر باختران با مانع سختی مواجه است که بعید می دانم خواص بی توجه به این معضل به راحتی بتوانند در مقابل خدای حاکم پاسخگوی این مانع تراشی ظهور باشند.

مسعود شفیعی کیا

93/3/23

میلاد منجی آدم و عالم ارواحنا فداه