همایش گرامیداشت روز ملی مهندس که صبح امروز با حضور رئیس جمهور و جامعه مهندسی کشور در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ حضور زنگه، آخوندی و ترکان که از اعضای غائب جامعه مهندسی در دیدار با مقام معظم رهبری بودند،  در این مراسم قابل توجه بود.
پیش از آغاز این مراسم  تصاویری از مقام معظم رهبری به همراه توصیه های ایشان در دیدار با ستاد بزرگداشت روز ملی مهندسی بر روی نمایشگر های بزرگ سالن همایش های برج میلاد نقش بسته بود که با حضور حسن روحانی در سالن این تصاویر نیز قطع شد.

این اقدام تعجب بر انگیز مسئولان سالن اعتراض اعضای ستاد بزرگداشت روز ملی را به همراه داشت که مسئولان سالن، علت چنین اقدامی را  دستور طاهره قیومی،  رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات نهاد ریاست جمهوری  عنوان کردند.

نکته جالب توجه دیگر این مراسم پرحاشیه، دعوت مجری مراسم از  ترکان به جای باهنر برای ایراد سخنرانی برخلاف برنامه ریزی های قبلی بود.

پس از پایان سخنرانی  آخوندی و ترکان، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی که از برخورد مجری این مراسم عصبانی به نظر می رسید، بدون دعوت بی نیاز، مدیر کل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی (مجری برنامه) ، به پشت تریبون رفت و به سخنرانی پرداخت.

منبع

"Our President, analytical news site"