یک عضو مجمع روحانیون می‌گوید عربستان به القاعده در سوریه پول می‌دهد و برادر ملک عبدالله آدم کثیفی است اما خود او با هاشمی و خاتمی رابطه خوبی دارد!

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما» ، سیدمحمد موسوی بجنوردی در مصاحبه با روزنامه زنجیره‌ای آرمان و در پاسخ این سوال که موضع مجمع درباره سوریه چیست، می‌گوید: ببینید ما نمی‌توانیم نظر بدهیم. ما در ماجرای سوریه گیر کرده‌ایم.(!) القاعده و... این طرف هستند و رسما با شیعه بد هستند. الان عربستان و قطر پول بی‌حساب می‌دهند. برادر عبدالله آدم کثیفی است، خود عبدالله با ما به ویژه! آقای هاشمی و خاتمی خیلی خوب است.

موسوی بجنوردی در عین حال اشاره‌ای به این حقیقت نکرد که ملک عبدالله دوست خوب آقای هاشمی و خاتمی (قاتل مردم سوریه و بحرین و یمن و عراق)، پیش از این با هشدار درباره بیداری اسلامی گفته که سر مار در ایران است و باید سر مار را کوبید.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید اصلاح‌طلبان در دور بعدی از روحانی حمایت کنند یا خیر، گفت: اگر ایشان به وعده‌های خود پایبند بماند و آنها را عملیاتی کند، اصلاح‌طلبان در کنارش خواهند ماند؛ باید دولت دلسوزان را حفظ کند و نباید آدم‌های مغرور در دولت نفوذ کنند.

وی درباره اظهارات قبلی‌اش مبنی بر کناره‌گیری از سیاست اظهار داشت: من زمانی که افراد دیگر سر کار بودند، عصبانی شدم و این جمله را گفتم؛ یعنی چه سیاست را کنار بگذاریم؟

موسوی بجنوردی همچنین درباره داماد خود سیدحسن خمینی می‌گوید: هر کجا برود من هم می‌روم. همین جمعه رفتیم اسلامشهر و با خانواده شهید دیدار کردیم. همه جا با او هستیم. ما آیت‌الله هستیم اما به دنبال او می‌رویم و با او نماز می‌خوانیم. او را ترویج می‌کنم چون می‌دانم ترویج او، ترویج امام است. خودش هم آدم بسیار قابلی است.

عضو مجمع روحانیون درباره بحث مشروعیت و مقبولیت و ماجرای سقیفه معتقد است: مردم روز عید غدیر با علی(ع) بیعت کردند اما متاسفانه کودتا کردند. مسئله سقیفه، کودتا بود.