حجت الاسلام راستگویی با اشاره به اینکه ‌متاسفانه محور استیضاح دیروز انتقام جویی از شخص احمدی نژاد و مرتضوی بود نه عملکرد وزیر کار،در مورد عملکرد لاریجانی در اداره جلسه گفت: مسئولان نظام بایدخالصانه خدمت کرده و دلسوز مردم و نظام باشند و این در حالی است که لاریجانی می بایست در جلسه روز گذشته بهتر عمل می کرد و موجب شادی دشمنان نمی شد.

حجت الاسلام سید اقبال راستگویی، با اشاره به اینکه اگر تمام مسئولان نظام و سران قوا مطیع محض ولایت باشند بسیاری از وقایع نباید رخ می داد،در همین ارتباط به جلسه استیضاح روز گذشته اشاره کرد.
وی در گفتگو با شبکه ایران، ادامه داد: اگر چه استیضاح حق مسلم نمایندگان است اما استیضاح ویزر کار منصفانه نبود.
این فعال سیاسی خاطر نشان کرد:در مواردی که وزیری ضعف مدیریتی داشته و یا از قانون تخطی کرده باشد می توان وی را استیضاح کرد و این در حالی است که چنین مسئله ای در مورد آقای شیخ الاسلامی وجود نداشت.
به گفته وی با توجه به وضعیت فعلی نظام و نزدیک شدن به انتخابات که از عرصه های تقویت اقتدار نظام است باید از هر گونه عملی که موجب تشتت در جامعه می شود پرهیز کرد.
حجت الاسلام راستگویی با اشاره به اینکه ‌متاسفانه محور استیضاح دیروز انتقام جویی از شخص احمدی نژاد و مرتضوی بود نه عملکرد وزیر کار،در مورد عملکرد لاریجانی در اداره جلسه گفت: مسئولان نظام بایدخالصانه خدمت کرده و دلسوز مردم و نظام باشند.
وی تصریح کرد: لاریجانی می توانست مدیریت بهتری داشته باشد تا حادثه دیروز در مجلس رخ ندهد،اتفاقات دیروز موجب شد دشمنان با یک تبلیغ گسترده اظهار شادمانی کنند.