دبیرکل بنیاد جهانی بررسی هولوکاست: جمهوری اسلامی می تواند اعلام آمادگی کند، برای انتقال فناوری صلح‌امیز هسته‌ای به اعضای « NPT»، دانشمندان و دانشجویان رشته هسته‌ای آن کشورها را در ایران آموزش دهد و در دستیابی اعضای «NPT» به فناوری صلح آمیز هسته‌ای یاری برساند؛ این اقدام هم بسیار سودآور است، هم از مخاصمات منطقه ای می کاهد، هم دشمنان ما را منفعل خواهد کرد، هم دانشمندان "بیکار شده" ما را به الگوی انسانی دانشمندان هسته ای جهان تبدیل می کند و هم جایگاه ایران را در جهان ممتاز خواهد کرد.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ دکتر محمدعلی رامین، مؤسس اتحادیه راه اسلامی در اروپا با اشاره به موضوع مذاکرات ایران و 5+1 اظهار داشت: سرگرم شدن به مذاکرات هسته ای با 5+1 و غفلت از هجوم دلالان سرمایه‌داران صهیونیستی حاکم بر اقتصاد غرب برای غارت کشورمان، تعهدات پیچیده کنونی ما را در آینده بسیار پیچیده تر خواهد کرد؛ آنها به رها شدن 150 میلیارد دلار بلوک شده ایران نیز چشم دوخته اند.

رامین به ارزیابی وضعیت ایران و چگونگی ادامه مسیر مشترک با آمریکا و اروپا اشاره کرد و گفت: برای پرهیز از طرح مسائل بسیار مهم؛ اما اختلافی در داخل، در حال حاضر فقط در باره "از حالا به بعد" بحث کنیم و از بررسی عوامل و عناصری که ما را تا اینجا کشانده‌اند، سکوت کنیم؛ چون در حقیقت یا نمی دانیم، برنامه صهیونیزم جهانی برای ما چیست، یا نمی خواهیم بدانیم!؛ به هر حال، زبان حال شیفتگان آمریکا و انگلیس این بیت شعر است که «رشته ای بر گردنم افکنده دوست ـ می‌برد آنجا که خاطرخواه اوست».

وی اولویت مباحث کنونی را بررسی "آثار توافق" خواند و ابراز داشت: پنج روز بعد از اعلام جمع بندی مذاکرات ایران با 5+1 در وین، یک گروه صدنفره به ریاست معاون صدر اعظم آلمان که وزیر اقتصاد این کشور هم هست، راهی تهران شده و قبل از عزیمت از کشورش، هدف از سفر خود را به کشورمان «توجیه مسؤولان ایرانی درباره شرط مهم روابط اقتصادی پایدار با آلمان» معرفی می‌کند.

دبیرکل بنیاد جهانی بررسی هولوکاست، شرط آلمان را برای برقراری روابط ماندگار اقتصادی با ایران، "خدشه دار نکردن موجودیت اسراییل" دانست و در ادامه گفت: ممکن است کسی تصور کند که این شرط، جنبه تبلیغاتی برای ساکت کردن صهیونیست‌ها دارد؛ اما واقعیت امر چیز دیگری است.

وی گفت: در توضیح این واقعیت به چهار نکته باید توجه کرد؛ نخست این‌که آلمان، هفتاد سال بعد از شکست از متفقین، هنوز تحت قیمومیت سیاسی آمریکا، انگلیس و فرانسه قرار دارد و به بهانه "مدعای هولوکاست"، بدهکار ابدی به اسراییل و صهیونیست‌ها است؛ از این‌رو دولت این کشور هم سالانه میلیاردها یورو به "اسراییل" کمک بلاعوض نقدی و جنسی می‌کند و هم به ملت آلمان اجازه نقد مدعای صهیونیستی هولوکاست را نمی‌دهد و هر محقق منتقدی را بعد از ترور شخصیت از سوی رسانه‌های شرور صهیونیستی، از زندگی ساقط کرده و به زندان می‌افکند.

مؤسس اتحادیه راه اسلامی در اروپا افزود: دوم این که آلمان، محل اصلی پایگاه‌های استقرار انواع سلاح‌های کشتار جمعی ممنوعه و به ویژه تعداد نامعلومی از کلاهک‌های هسته ای آمریکا در اروپای مرکزی است.

وی گفت: سومین نکته این است که مراکز مهم تربیت تروریست و خرابکار در اروپا از سوی یهودیان افراطی ضد اسلام، در همین کشور هستند؛ به همین دلیل گروهک منافقین، پس از فرار از ایران، مرکزیت خود را به آلمان منتقل کردند.

رامین افزود: چهارمین نکته این است که علاوه بر سیاست رسمی و عمومی آلمان، مابقی ارکان حیات اجتماعی این مملکت نیز همانند فرهنگ و هنر، رسانه‌ها، اقتصاد، صنایع، بانک‌ها و مراکز علمی آموزشی آلمان به طور عمده یا مستقیم در اختیار یهودیان افراطی "صهیونیست" هستند؛ یا از طُرُق غلبه فراگیر این اشرار بر سایر امور، اجازه سرپیچی از اراده اسراییل ممکن نمی شود؛ حتی موضوعات امنیتی جاسوسی/ ضدجاسوسی آلمان که تا صدر حکومت را در بر گرفته، اخیراً، بعد از افشاگری "ادوارد اسنودن"، مورد انتقاد صدراعظم "آنگلیکا مرکل" واقع شد.

وی به انتقاد آلمانی‌ها خطاب به آمریکایی‌ها اشاره کرد و یادآور شد: این جاسوسان البته شهروندان آمریکا بودند و از امکانات آمریکا در آلمان بهره می گرفتند، ولی این ها از "قبیله هزار ملیتی" هستند؛ زیرا هم در میان اکثر ملل جهان حضور دارند و عموماً همانند "اعضای یک شرکت چند ملیتی" با یکدیگر مرتبط هستند و هم بعضاً هرکدام شهروند چندین کشورند و کلکسیونی از پاسپورت ها را دارند.

دبیرکل بنیاد جهانی بررسی هولوکاست افزود: این که چرا به هویت نژادی و قبیلگی و وابستگی به رژیم صهیونیستی جاسوسان اشاره نمی شود، به علت آن است که خانم «مرکل» جرأت نام بردن از عوامل شرور یهودی را نداشته و ندارد؛ زیرا تجربه تلخ رییس پیشین پارلمان آلمان را جلوی چشم خود دارد؛ شرح آن ماجرای عجیب که در دهم نوامبر 1988 یعنی 19 یا 20 آبان 1367 اتفاق افتاد، شنیدنی است: به مناسبت پنجاهمین سالگرد حمله عده‌ای به کتاب فروشی‌های یهودی در برلین در 10 نوامبر 1938 که مورد حمایت رژیم وقت قرار گرفتند و برای نخستین بار به صورت علنی با آثار مکتوب مستهجن و ضد اخلاقی یا نژادپرستانه یهودیان در آلمان مخالفت شد، فضا سازی گسترده‌ای در اروپا و آمریکا از سوی رسانه‌های یهودی انجام گرفت؛ تا قبل از شروع جنگ دوم جهانگیر، یهودیان آلمانی، کشورشان را با رعب و وحشت ترک کنند و به فلسطین مهاجرت کنند.

رامین ادامه داد: حالا بعد از پنجاه سال «بوندستاگ آلمان» جلسه بزرگداشتی برای یادبود این حادثه برگزار کرد؛ هاینس گالینسکی، رئیس وقت شورای مرکزی یهودیان آلمان، اصرار داشت که باید او سخنران ویژه این اجلاس باشد؛ اما فلیپ ینینگر، رئیس وقت پارلمان با وی مخالفت کرد و خودش سخنرانی رسمی را انجام داد.

مؤسس اتحادیه راه اسلامی در اروپا افزود: فلیپ ینینگر در سخنرانی خود با اشاره به مدعای "هولوکاست"، در توضیح عملکرد یهودیان گفت «باید مسائل تاریخی را در ظرف زمان خودشان تحلیل کنیم و گرنه دچار قضاوت اشتباه خواهیم شد و به جامعه ظلم خواهد شد؛ آیا یهودیان در سابق نقش‌هایی را بر عهده نگرفتند که به آنها مربوط نبوده است و نباید آنها بالاخره یک بار محدودیت هایی را بپذیرند؛ آیا آنها مستحق این نبودند که در محدوده خودشان قرار بگیرند؟»...

رامین خاطرنشان کرد: هنوز این جملات تمام نشده بودند که میهمانان یهودی و حامیان آنها سالن پارلمان را به آشوب کشیدند و جلسه بهم خورد؛ ساعتی بعد فریادهای "قبیله هزار ملیتی یهود"، رسانه های اروپا و آمریکا را با نثار هزاران فحش و تحقیر و توهین و تهدید فرا گرفت؛ تا بالاخره فردای آن روز، رییس بوندستاگ، دومین شخصیت مملکت آلمان، مجبور به استعفا شد؛ بعد هم از نمایندگی پارلمان و حضور در حزب خود «CDU» جدا شد و حتی از کشور آلمان بیرون رفت و در حد یک سفیر به اتریش و سپس به واتیکان تبعید شد و در وحشت و انزوای سیاسی، دیگر هیچ خبری از او منتشر نشد.

رامین که برای ادامه تحصیلات خود، قبل از انقلاب اسلامی به آلمان رفته بود و در سال 1361 بخاطر فعالیت های سیاسی، تبلیغی علیه صهیونیست‌ها و ضدانقلاب، به یک سال زندان محکوم شد، می گوید: این که چگونه یک غول اقتصادی صنعتی همانند آلمان در اسارت صهیونیست‌ها قرار می‌گیرد، حیرت انگیز و عبرت آمیز است که البته در این میان، آلمان تنها نیست، بلکه وضعیت دولت ژاپن از این هم بدتر است که از امنیت زنان ژاپنی در مقابل تجاوزات سربازان اشغالگر آمریکایی در جزائر «اوکیناوا» و مناطق دیگر ژاپن هم نمی تواند حفاظت کند.

دبیرکل بنیاد جهانی بررسی هولوکاست تأکید کرد: مردم آلمان هنوز از داشتن یک قانون اساسی دائمی که منتخب خودشان باشد، محروم هستند و باید امورات خود را با قانونی بگذرانند که پیش نویس آن بعد از اشغال آلمان از سوی اشغالگران و با مدیریت یهودیان فرانسه در 1947 تهیه شد و پس از برگزاری چند جلسه دول پیروز جنگ در لندن و آلمان، سرانجام اشغالگران آمریکایی انگلیسی فرانسوی، به وسیله یک شورای مشورتی پارلمان تحمیلی خودشان که غالباً یهودی بودند، تحت نظارت فرمانداران نظامی حاکم، به عنوان "موقت" تصویب شد.

وی افزود: البته باید توجه داشت که این فرایند، همزمان با ماجرای واگزاری فلسطین از سوی انگلیس به یهودیان مهاجر و مسلح، برای تشکیل رژیم غاصب "اسراییل" در سرزمین فلسطین اتفاق افتاده است؛ نتیجه این که قضایای استکبار صهیونی بعد از جنگ دوم جهانگیر، بسیار پیچیده و درهم تنیده است؛ و در یک جمله برنامه‌ریزی آن ها برای سلطه بر جهانیان است.

مؤسس اتحادیه راه اسلامی در اروپا، راه رهایی از این سیطره را بازخوانی "ماجرای هولوکاست" دانست و گفت: برای حل این معمای حیرت آور، پیگیری "بازخوانی ماجرای هولوکاست"، بهترین گزینه پیش روی جامعه بشری است و تا زمانی که این موضوع دنبال نشود، همه جهانیان مدیون و بدهکار صهیونیست ها معرفی می شوند و هر مقاومتی در برابر صهیونیست ها یک "جرم اخلاقی" القاء خواهد شد.

وی به اهداف سفر هیأت صد نفره به ریاست وزیر اقتصاد و معاون صدراعظم آلمان به ایران اشاره کرد و گفت: اکثریت این افراد اقتصادی نیستند؛ به جز سه نفر از رؤسای سندیکاهای عمده (BDI, VdMA, DIHk)، اصولاً هیچ سرمایه‌گذار شناخته شده و هیچ رییس واقعی یک شرکت معتبر را در این هیأت نمی‌یابید؛ به جز چند نفر رییس صوری شرکت‌ها که تصمیم گیرنده و سرمایه گذار شرکت خود نیستند و چند نفر افراد علمی و غیر اقتصادی، بقیه هیأت صد نفره ناشناس هستند!
دبیرکل بنیاد جهانی بررسی هولوکاست گفت: آنها برای انجام کدامین مأموریت به همراه وزیر اقتصاد آلمان وارد ایران شدند؟ گرچه در فضای خاص رسانه ای دولت، کمترین خبری از ارتباطات غیر علنی و مباحث مطرح شده از سوی افراد این جمعیت، منتشر نمی شود، اما بهر حال موضع رسمی هیأت اقتصادی آلمان که در رسانه های غرب منتشر شد، افزون بر بازاریابی و برقراری روابط تجاری، دو هدف دیگر را دنبال می‌کند که نخست "توجیه مسؤولان ایرانی برای خدشه دار نکردن موجودیت اسراییل" و دوم "پیگیری مسائل حقوق بشر و دموکراسی" است.

وی با اشاره به راهکار عبور از دبه آمریکایی در معاهده برجام تأکید کرد: پیشنهاد بنده یک گزینه اثباتی است و از آنجا که آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای موظف است که اعضای « NPT» را در کسب فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای کمک کند و از این وظیفه قانونی خود سرپیچی می کند، ما به عنوان یک حکومت عدالت خواه انسان دوست و خیر خواه جامعه بشری، پیگیر این موضوع باشیم.

رامین افزود: جمهوری اسلامی می تواند اعلام آمادگی کند، برای انتقال فناوری صلح‌امیز هسته‌ای به اعضای « NPT»، دانشمندان و دانشجویان رشته هسته‌ای آن کشورها را در ایران آموزش دهد و در دستیابی اعضای «NPT» به فناوری صلح آمیز هسته‌ای یاری برساند؛ و طبیعی است که برای این کار، اولولویت با کشورهای اسلامی به‌ویژه دولت‌های دوست و همسایه ماست. این اقدام هم بسیار سودآور است، هم از مخاصمات منطقه ای می کاهد، هم دشمنان ما را منفعل خواهد کرد، هم دانشمندان "بیکار شده" ما را به الگوی انسانی دانشمندان هسته ای جهان تبدیل می کند و هم جایگاه ایران را در جهان ممتاز خواهد کرد.

وی تصریح کرد: اکثر این افراد همراه هیأت های به اصطلاح "اقتصادی" که به ایران می آیند، دلالهای سرمایه داران صهیونیستی هستند؛ همچنان که سیاستمداران بازنشسته غربی مانند «جک استراو» و «گرهارد شرو» به عنوان مشاوران سرمایه داران، به بازاریابی و واسطه‌گری مشغول هستند و از شخصیت‌های علمی و امور عام المنفعه به مثابه ابزار نفوذ خود بهره می گیرند.

مؤسس اتحادیه راه اسلامی در اروپا گفت: مراقب باشیم؛ بعد از مذاکرات و معاهدات با آمریکا که به نمایندگی از سوی اسراییل با ایران گفت‌و‌گو کرده است، اموال و مصالح کشور را در تیررس بیگانگان قرار ندهیم؛ زیرا آنها برای تقویت اقتصاد مقاومتی به ایران نمی‌آیند.

رامین افزود: ما که یک دلال ایرانی به نام «بابک زنجانی» را نتوانستیم، در اقداماتش مهار کنیم، باید بدانیم این دلالان اجنبی هرگز در دسترس ما نخواهند بود؛ و آنها فعلاً چشم طمع به آزاد شدن 150 میلیارد دلار بایکوت شده ما دارند و نباید اجازه داد با بی‌تدبیری بعدی، ثروت ملت به یغمای بیگانگان رود. (+)

"Our President, analytical news site"