به گزارش خبرنگار استقامت محمد علي رامين دبير بنياد جهاني هولوكاست در جمع مردم نه دره مشهد گفت: افرادي را به حاكميت برسانيم كه اصل اساسي انديشه شان عدالت باشد و در ضمن تربيت شده روحانيت اصيل و ولايت شيعي نيز باشند.

وي افزود:برخي افراد نوكر احزاب سياسي اند ، برخي ديگر نوكر ثروتمنداني هستند كه هزينه تبليغاتي آنها را تامين مي كنند و برخي ها نيز نوكر بيگانگاني هستند كه از آنها حمايت مي كنند اما احمدي نژاد بعنوان فرزند انقلاب و سرباز ولايت بزرگترين افتخار خود را نوكري ملت ايران مي داند.

مشاور رييس جمهور تصريح كرد:احمدي نژاد معتقد است كه بايد آقايي ملت پرافتخار ايران و شايستگي هاي آنها را به رخ جهانيان بكشيم و وي بر اين مسئله اصرار دارد.

وي خاطر نشان كرد: دولت نهم با رهاكردن تهران و سفر به شهرستانها سعي كرد تا علاوه بر ديدار با مردمي كه بدنبال خدمت به اسلام و ولايت هستند با مشكلات از نزديك آشنا شود و درصدد رفع آنها برآيد.

رامين در جمع نمازگزاران مسجد هجرت مشهد نيز گفت: تبديل مسجد به نمازخانه نقيصه اي است كه بايد به دست مومنين اصلاح شود.

وي اظهار داشت:در قبل از انقلاب در مساجد جرات صحبت كردن نداشتيم و هرچند امروز 30 سال از انقلاب گذشته است اما هنوز فضاي مساجد به گونه اي كه مطلوب پيامبر بوده نشده است.

دبير بنياد جهاني هولوكاست اضافه كرد:در زمان پيامبر مساجد علاوه بر محل اقامه نماز محل بررسي مسايل سياسي،اقتصادي،امنيتي و فرهنگي نيز بوده است اما امروزه افرادي كه مي خواهند وارد عرصه سياسي شوند حزب سياسي تشكيل مي دهند و پشت درب هاي بسته براي كشور تصميم مي گيرند و اين معضلي است كه بايد در جهت رفع آن تلاش كرد و با رفع آن قرآن در عمل اجرا خواهد شد.

در پايان مردم منطقه نه دره مشهد مشكلات خود را با مشاور رييس جمهور مطرح كردند و از وي خواستند تا مشكلات آنها حل كند.