"پیام من برای این جوانان که به سمت حوزه هسته ای رفتند این است که شما باید خودتان را برای آینده آماده کنید. ما از این دولت آقای روحانی چشم امیدی نداریم که بتواند گره ای از کار این ملت باز کند. ما متاسفانه در این دولت خیلی از چیزها را از دست داده ایم."

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ حاج رحیم احمدی روشن روز چهارشنبه ۵ فروردین ماه ۱۳۹۴ به همراه دکتر محمود احمدی نژاد و هیئت همراه ایشان برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، راهی خوزستان شد.
متن مصاحبه کوتاه محسن درویش پور با پدر بزرگوار شهید احمدی روشن به شرح ذیل می باشد:
آقای احمدی روشن در مورد مذاکرات و جریان هسته ای کشور بفرمایید.
کشور های ۱+۵ قصد قرابت و نزدیکی و دوستی با ما ندارند، مسئله اینها هم مسئله هسته ای نیست مسئله اسلامیت ما است و همان طور که حضرت آقا فرمودند ما به مذاکرات خوشبین نیستیم و عاقبت خوبی هم ندارد چون بارها ما این دشمن را آزموده ایم. می گویند: آزموده را آزمودن خطاست. یک بار دیگر مسئولین ما اراده کردند که شکست دشمنان رو بیازماییم ولی این اشتباه است. واقعیت این است که آخر این توافق هم به شکست می انجامد چون طرف های مذاکره کننده هنوز توافق نامه رو امضا نکردند می گویند ما یک لیست بلند بالا از خواسته های خود داریم که ایران باید به این لیست تن بدهد و ان را اجابت کند.
آقای احمدی روشن شما در مصاحبه ای فرموده بودید دولت را به خانه ی خود راه نمی دید، این اظهارات صحیح است؟
بله
چرا؟
به خاطر اینکه از عملکردشان راضی نیستیم.
به چه شکل از عملکرد ایشان راضی می شوید؟

دولت آقای احمدی نژاد در گذشته چکار کرد که ما الان داریم برای ایشان جان فدا می کنیم؟
یعنی باید حافظ حقوق مردم باشند؟
احسنت
آقای احمدی روشن با توجه به اینکه خیلی از جوانان دانشجو تغییر رشته داده و به سمت رشته فیزیک هسته ای و رشته هایی که مربوط به حوزه هسته ای می شود رفته اند چه پیامی برای این جوانان دارید؟
پیام من برای این جوانان که به سمت حوزه هسته ای رفتند این است که شما باید خودتان را برای آینده آماده کنید. ما از این دولت آقای روحانی چشم امیدی نداریم که بتواند گره ای از کار این ملت باز کند. ما متاسفانه در این دولت خیلی از چیزها را از دست داده ایم.
آقای احمدی روشن اگر دکتر احمدی نژاد دوباره کاندید شوند باز هم به ایشان رای خواهید داد؟
واقعیت این است که شخصی از ایشان خادم تر، بهتر، متعهدتر، کاردان تر و اینکه در مقابل دشمنان ما بایستد نداریم.(+)

"Our President, analytical news site"