نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان کشور کجا بودند زمانی که آل‌سعود در بیروت سفارتخانه ایران را بمب‌گذاری کرد و دیپلمات‌های کشورمان را به شهادت رساندند یا زمانی‌که به دو نوجوان با برنامه از پیش تعیین شده با توصیه عالم ملعون‌شان تجاوز کردند، 464 حاجی ایرانی را تشنه به شهادت رساندند و بعضی‌ها نشسته در کانتینرهای آنها یخ زدند.

حجت‌الاسلام حمید رسایی اظهار کرد: بعضی‌ها در همین کشور و نظام به اسم عشق امام بیشتر سرمایه را در حلقوم سعودی کرده و رابطه را با آل‌سعود برقرار کردند و حتی این‌ها برگشتند گفتند اگر بخواهیم مسئله داعش را حل کنیم، باید با عربستان همکاری کنیم، این سخن یا ناشی از عدم فهم سیاسی است یا تغییر هویت دادند.

وی افزود: این‌ها کسانی هستند که دست و پای‌شان می‌لرزد که با آل سعود محکم صحبت کنند، اتفاقات تهران و مشهد مقابل سفارت و کنسولگری به نفع ما نبود اما افرادی با کاهلی برخی مسئولان از خشم مردم استفاده کردند که باید کنترل می‌شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان کشور کجا بودند زمانی که آل‌سعود در بیروت سفارتخانه ایران را بمب‌گذاری کرد و دیپلمات‌های کشورمان را به شهادت رساندند یا زمانی‌که به دو نوجوان با برنامه از پیش تعیین شده با توصیه عالم ملعون‌شان تجاوز کردند، 464 حاجی ایرانی را تشنه به شهادت رساندند و بعضی‌ها نشسته در کانتینرهای آنها یخ زدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: آل‌سعود با گستاخی اجازه ورود به وزیر ارشاد و وزیر بهداشت به عربستان را نداد و وزیر بهداشت با وساطت پادشاه کویت وارد عربستان شد، کجا بودند مسئولان که محکم برخورد نکردند.

رسایی خاطرنشان کرد: آل‌سعود با کشتار شیعیان نیجریه به حکومت آن تبریک گفت، اما در پیام فلان شخص به سبب تعلقات، سخنی از آل‌سعود نیامد، به کشتار مردم فرانسه از سوی داعش دو ساعت بعد تسلیت گفت اما دو هفته طول کشید تا به کشتار شیعیان لبنان تسلیت بگوید.

وی یادآور شد: این‌ها جمع شد و مردم را عصبانی کرد تا دست به کار اشتباه حمله به سفارت عربستان بزنند، ما به آل‌سعود بدهکار نیستیم.

رسایی گفت: کسانی که امروز مراسم برای شهید نمر را محکوم می‌کنند همان کسانی هستند که بعد واقعه حج اعلام کردند چرا این‌قدر حج می‌روید و پول به سعودی می‌دهید، این همان خطی است که داد زدند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، همان خطی است که فتنه 88 را هدایت کردند و امروز تجلیل از علمای شیعه را زیرسوال می‌برند.

وی افزود: امروز سیاست درستی برای تجلیل از مدافعان حرم وجود ندارد، در حالی که اگر این عزیزان نبودند تکفیری‌ها و داعش به کشور ما هم ورود پیدا می‌کردند، هزینه دادن برای مسلمانان سوریه و لبنان وظیفه دینی ماست چون آنها با کفر می‌‎جنگند.

رسایی ادامه داد: امروز دشمن برای کشوری شاخ و شانه می‌کشد که 37 سال روی پای خود ایستاد و به شرق و غرب نه گفت.

وی عامل اصلی نفوذ دشمن را پنج عامل اساسی برشمرد و اضافه کرد: بی‌تقوا بودن مسئولان، دنیاطلبی و زاهد نبودن مسئولان، عدم شجاعت و ترسو بودن حاکمان است، این‌ها کسانی بودند که با حمله آمریکا به عراق، افغانستان و ... در مجلس ششم به رهبر فشار آوردند که جام زهر را بنوشند و استدلال آنها این بود که ما قادر به مقابله با آمریکا به‌خاطر تجهیزات و سلاح آنها نیستیم، 16 سال گذشت و آمریکا حمله نکرد اما این مسئولان امروز یا جاسوس دشمن شدند یا در کودتاها شرکت دارند و مهره‎های دشمن شدند.

وی عدم قدرت مدیریت را یکی دیگر از دلایل نفوذ دشمن دانست و خاطرنشان کرد: در این دولت تدبیر و امید وزیری داریم که اعلام کرده باید مدیر خارجی وارد کنیم او کسی است که ثروتش به یک‌هزار میلیارد تومان می‌رسد و گذشته از پست‌های مختلف مدیرعامل 11 شرکت مهم کشور است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بدانید که مهم‌ترین کار نمایندگان تکان دادن انگشتان دست است که اگر پشت آن دین و تعهد نباشد، به درد شما نمی‌خورند گرچه در لباس آیت‌الله یا دکتر و مهندس باشند.

وی با تأکید بر اینکه منتظر هجمه بر شورای نگهبان باشید، یادآور شد: به شخصیت‌ها توجه کنید، امروز دشمن خبرگان را هدف قرار داده است.

رسایی گفت: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که باید مجلس کنترل و دولت را تحت اختیار بگیرد چون می‌داند تنها جایگاه غیر قابل نفوذ، جایگاه ولایت‌فقیه است.(+)

لينک کوتاه مطلب: https://miniurl.ir/uPKyz