مخالفان احمدی نژاد، بی تقوایی را به جایی رسانده اند که دست به دسیسه گری، داستان سرایی و سناریو نویسی می زنند، تا افراد نتوانند دیگر حمایت کنند.

حجت الاسلام شریف زاده در گفت و گو با شبکه ایران، شرحی از ماجرای احضار و بازپرسی خود را بیان داشته که در ادامه این مصاحبه را خواهید خواند:

سفیانی و ماجرای کمک به سوریه!

حجت الاسلام شریف زاده ماجرا را اینگونه حکایت کرد که : حدود یک هفته پیش، یکی از دوستان با بنده تماس گرفته و در خصوص برگزاری جلسه ای با حضور 150 نفر از روحانیون و علماء تهران و سخنرانی بنده پرسید، بنده از چنین جلسه ای اظهار بی اطلاعی کرده و گفتم مدت هاست که جلسه ای با آقایان روحانی و علماء نداشته ام.
وی ادامه داد: این قضیه گذشت تا اینکه یکی دیگر از دوستان مجدداً از بنده در خصوص چنین جلسه ای سؤال کرد و گفت آیا شما در این جلسه درباره "سفیانی" و اینکه در سوریه است و ایران نباید به سوریه کمک کند، مباحثی را مطرح کرده اید؟!!

حجت الاسلام شریف زاده افزود: از آنجا که این موضوع برای بار دوم مطرح شده بود، از دوستان پرسیدم چه کسی چنین خبری را داده است؟! که آنان گفتند، فردی بسیار قاطعانه خبر را اعلام کرده، به طوری که همه آن را باور کرده اند.

وی تأکیدکرد: از اینجا بود که حدس زدم توطئه و دسیسه ای در ساخته و پرداخته شدن این حرف ها وجود دارد، تا بنده را به خاطر حمایت از دولت مهار کنند.

عده ای با دادن خبر کذب دادگاه ویژه روحانیت را به استهزاء گرفته اند

سردبیر الوفاق با اشاره به اینکه موضوع را با دوستان خود در میان گذاشتم، افزود: روز جمعه طی تماس تلفنی بنده را به دادسرای ویژه روحانیت احضار کردند که البته در خصوص دلیل احضار مطلبی مطرح نشد.

وی بیان داشت: گمان می کردم دلیل احضار بنده به دادسرای ویژه روحانیت مصاحبه با روزنامه شرق است، اما به محض ورود به دادسرای ویژه روحانیت بازپرس در مورد سوریه و زمان و مکان آن جلسه! پرسید.

حجت الاسلام شریف زاده اضافه کرد: بنده هم شنیده های خود را با بازپرس در میان گذاشتم و از آنها خواستم که پیگیری کنند تا ببینند چه نفراتی آمده و این خبر کذب را به دادگاه ویژه روحانیت ارائه داده و آن را به استهزاء گرقته اند.

وی ادامه داد: این ادعای مضحک در حالی تکرار می شد که بابت آن هیچ سندی اعم از صدا و تصویر موجود نبود.

مقابله با سوریه با هدف مقابله با ایران صورت می گیرد

این استاد با سابقه حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه به افراد حاضر توضیح دادم به عنوان سردبیر روزنامه الوفاق، در پرونده ای تحت عنوان حمایت از سوریه که از حدود 5 ماه پیش تا کنون در رونامه راه اندازی شده 100 مقاله داشته ایم، گفت: در این مقالات از مواضع حاکمیت سوریه حمایت کرده و آورده ایم که در حقیقت اصل مقابله با سوریه، با هدف مقابله با ایران است، لذا باید از سوریه حمایت کرد تا آنها به ایران نرسند.

وی ادامه داد: حتی وقتی مسؤول صفحه حمایت از سوریه روزنامه الوفاق اعلام کرد که جهان عرب بر علیه سوریه شده و مطلب جدید نمی توانیم تهیه کنیم و بهتر است به جای هر روز، چند روز یکبار مطلب در مورد سوریه منتشر کنیم، بنده اعلام کردم چون مسئله سوریه حساس است باید به جد حمایت بشود.

حجت الاسلام شریف زاده با بیان این مطلب که روزنامه الوفاق با مجوز حاکمیت سوریه در این کشور توزیع می شود، بیان داشت: این روزنامه تنها در دو کشور سوریه و لبنان منتشر می شود.

بازپرس در قبال اظهارات مستند بنده، حرفی برای گفتن نداشت

وی با بیان این مطلب که ورود و خروج محل کار بنده در دستگاه کارت زنی ثبت و ضبط می شود، گفت: در ضمن حراست نیز آمار دقیق زمان حضور بنده را دارند، لذا جلسه ای که شما ادعا می کنید باید مشخص شود که چه زمانی بوده است.

سردبیر الوفاق بیان داشت: زمانی که بازپرس اظهارات بنده را شنید، چون در قبال حرف های مستند بنده، حرفی برای گفتن نداشت، منفعل شد.

وی با اشاره به اینکه بنده مدتی را بیرون از اتاق بازپرسی به سر بردم، افزود: زمانی که مجدداً من را به محل باز پرسی خواستند، بازپرس برای بار دیگر و البته این بار با درشتی و تحکم تکرار کرد، "بگویید چه جلسه ای بوده؟!"

که باز من هم همان حرف اولیه را تکرار کرده و گفتم چنین جلسه ای نبوده است.

از سناریو سازان شکایت میکنم! / بازپرس : ببخشید! احتمالا دشمن دارید!

حجت الاسلام شریف زاده اظهار داشت: خطاب به باز پرس گفتم من از کسانی که چنین سناریوی را ساخته اند شناسایی و شکایت خواهم کرد، که بازپرس گفت: تلفن کرده ایم تا این افراد بیایند.

وی با اشاره به اینکه تا عصر منتظر بودیم اما چنین فردی! در دادسرا حاضر نشد، خاطر نشان کرد: تا عصر آقایان دچار انفعال بودند، تا اینکه عذر خواهی کرده و گفتند شما احتمالاً دشمن دارید، آیا کسی را می شناسید که با شما دشمنی کند، که بنده گفتم در موضع سیاسی الی ما شاء الله دشمن زیاد دارم .

سردبیر الوفاق با بیان این مطلب که سؤوالات صبح در مورد سوریه بود، اما بعد از ظهر موضوع به "جریان انحرافی!" رسید، افزود: اینجا بود که قضیه معلوم شد موضوع مد نظر آقایان چیز دیگری بوده است.

وی با اشاره به اینکه عصر قاضی اعلام کرد که شما می توانید بروید، بیان داشت: البته مطرح کرد که پرونده بنده باز است.

حجت الاسلام شریف زاده: اسم ها را بدهید!/ بازپرس: امکانش نیست!

حجت الاسلام شریف زاده با بیان این مطلب که بنده از بازپرس خواستم اسم افرادی را که گزارش سخنرانی من را در جمع روحانیون و علماء داده اند، بدهند، گفت: بازپرس گفت: چنین چیزی امکان ندارد و چون پرونده شما باز است نمی توانید شکایت کنید!

وی ادامه داد: البته بنده زمانی که از باز پرسی بیرون آمدم اسم آن فردی را که این خبر کذب را داده بود، به دست آوردم .

حجت الاسلام شریف زاده اضافه کرد: البته اسم این فرد را ذکر نخواهم کرد چرا که شاید این فرد در آستانه خطر باشد.

وی اضافه کرد: مسئله مطرح شده یک بحث شخصی نیست و احتمالاً دسیسه ای پشت پرده است و این فرد را تهدید کرده اند که سناریویی را علیه بنده ساخته و با قاطعیت آن را مطرح کند.

سردبیر الوفاق افزود: نمی دانم کسانیکه پشت این سناریو هستند، با این فرد چگونه برخورد می کنند، لذا فعلاً اسمش را مطرح نخواهم کرد.

وی اضافه کرد: البته این فرد یکی از طلبه های 10 سال پیش بنده است که نام دقیق و مسجدی را که در آن فعالیت می کند، به طور دقیق دارم.

حجت الاسلام شریف زاده افزود: هرچند می توان حدس زد که دسیسه گران چه کسانی هستند، اما بهتر است توطئه گران واقعی را شناخت.

مراکز و افرادی می خواهند صدای روحانی مدافع احمدی نژاد را خاموش کنند

حجت الاسلام شریف زاده خاطر نشان کرد: مخالفان احمدی نژاد، بی تقوایی را به جایی رسانده اند که دست به دسیسه گری، داستان سرایی و سناریو نویسی می زنند، تا افراد نتوانند دیگر حمایت کنند.

وی تأکید کرد: از کثیف ترین کارها این است که به خاطر حمایت از احمدی نژاد، علیه مدافعان ایشان توطئه و دسیسه کنند، آن هم در نظام جمهوری اسلامی .

وی تصریح کرد: مراکز و افرادی که مخالف حمایت از دولت هستند، می خواهند صدای روحانی مدافع دولت را خاموش کنند.

رسیدگی نکنند نام و نشان او را افشا میکنم!

حجت الاسلام شریف زاده افزود: ما هم گرفتار چنین دسیسه ای شده ایم که البته تیرشان به سنگ خورد، و به نظر می رسد که در آینده باید منتظر سناریو های دیگری اعم از تهمت های مالی، اقتصادی، سیاسی و حتی اخلاقی باشیم تا افرادی که از دولت و رئیس جمهور حمایت می کنند از حمایت خود دست بکشند.

وی با اشاره به اینکه نام فردی که به نقل از او بنده به دادسرای ویژه روحانیت احضار شدم را به داد گاه مربوطه اعلام خواهم کرد، گفت: اگر چنانچه دادگاه وی را احضار نکرد، نام وی را برای انتشار اعلام می کنم.