وضعیت متشنج و اوضاع نابسامان سیاسی درکشور نیروهای تازه نفس و کماندوهای زن را برای سامان بخشی به شرایط فعلی وارد عمل کرده است.

به گزارش جهان، چندی پیش میرحسین موسوی که با بیانیه های آتشین خود نقشی فراموش نشدنی در دامن زدن به اغتشاشات دارد با توجه به صدمات و لطماتی که از بابت تشنج های انتخاباتی اخیر و در لوای حمایت از وی رخ داده است چراغ سبزی برای سکوت و پیگیری آرام نتیجه انتخابات از خود نشان می دهد که بنا بر اظهارات منابع آگاه، با سرسختی و مخالفت زهرا رهنورد مواجه شده و وی حتی تهدید می کند که اگر موسوی هم کناره گیری کند حاضر به کوتاه آمدن و فرونشاندن التهابات نیست و در این صورت راه خود را از میرحسین جدا خواهد کرد.

برخی کارشناسان معتقدند، مصاحبه چندی پیش زهرا رهنورد با تلویزیون بهائیان، آتش اصلی اغتشاشات تهران را برافروخت.

از سوی دیگر، همان طور که میلیون ها ایرانی در بخش های خبری سیما دیدند فائزه هاشمی، دختر جنجالی آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از اصلی ترین عوامل برپایی و مدیریت آشوب های اخیر می باشد که برخلاف پدرش که این روزها و با وجود برخی ناراحتی ها سکوت را پیشه خودکرده است با همکاری چند تن دیگر از بستگان مادری اش به برپایی و دامن زدن به آتش اعتراضات و تشنجات مشغول است.

جمیله کدیور، همسر عطاء الله مهاجرانی و مشاور کروبی هم در دیگر سوی اردوگاه اصلاح طلبی به میدان آمده و در صدد جبران کارهای ناکرده مردان هم جبهه ای خود است!

زهرا شجاعی، همسر سید مصطفی تاج زاده و دختر علی اکبر محتشمی پور هم در حواشی ماجرای اغتشاشات اخیر به مسافرت ها و دیدارهای سیاسی و مشکوکی مشغولند که هر از چندگاهی و با بالا گرفتن مناقشات و اختلافات درون گروهی پرده از این اقدام ها بر می افتد.

همسر محمد رضا خاتمی و خانم فاطمه کروبی هم از دیگر اعضای این اجتماع از هم گسسته زنانه هستند.

بر اساس این گزارش، به نظر می رسد با توجه به ارزش نظام جمهوری اسلامی به زن و حفظ حرمت آنان، در غیاب مردان اصلاح طلب، خط مقدم اغتشاش آفرینی و هرج و مرج طلبی در حالی این روزها در اختیار زنان کماندو قرار گرفته است و معلوم نیست چرا هیچ اثری از مردان، همسران و وابستگان مرد این زنان در صحنه کشور دیده نمی شود. چرا که با ادامه اوضاع فعلی کشور و اصرار برخی بر هرج و مرج بیشتر باید حتی کسانی که در ظاهر امر خود را از صحنه کنار کشانده اند به مقابله و مبارزه با نزدیکان به خصوص زنان و دختران خود رفته و آنان را از عمله و آلت دست دشمنان شدن دور نگهدارند.

هر چند که به نظر می رسد با اصرار میرحسین موسوی و مشاورانش بر ادامه رخدادهایی که خون های بیشتری را خواهد ریخت باید تدابیری برای کنترل مهندس موسوی و حتی در صورت لزوم برخورد قانونی با وی در نظر گرفته شود.