مستند جنجالی فروشنده به بررسی مذاکره با ۵+۱ و برجام و دستاوردهای آن می پردازد. این مستند روایتی جدید و ناگفته از پشت صحنه آخرین تحولات سیاسی و اقتصادی در آستانه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ارائه می کند. ماجرایی ناگفته از پشت پرده مناظرات انتخاباتی ۹۲ و تحولات چهارساله پس از آن، اسناد جدید از شکل گیری برجام و نقش افراد و اشخاصی که تا به حال اسمی از آنها برده نشده در به ثمر رسیدن این توافق، پشت پرده ای از سایه شوم جنگ و… از جمله موضوعات پرداخته شده در این مستند است، همچنین آخرین آرایش انتخاباتی دولت در آستانه مناظره‌های ۹۶ نیز از دیگر بخش های این مستند می باشد.

به گزارش پايگاه تحليلي تبييني رئيس جمهور ما، «مستند فروشنده» سعی کرده رخدادهایی که در سیاست خارجی و اقتصاد کشور در چهار سال دولت یازدهم رخ داده است را خیلی شفاف، صریح و مستدل مورد نقد و بررسی جدی قرار دهد و در حقیقت ورودیه این مستند از مناظرات سال ۹۲ کاندیداهای ریاست جمهوری آغاز شده و وعده‌های مختلفی که درباره تحریم‌ها و رفع آنها و مشکلات اقتصادی به مردم داده شده مرور می شود. این مستند سعی کرده است خیلی صریح این فرآیند را در داخل و خارج کشور و همچنین افراد موثر در این موضوع را بررسی و پشت صحنه این افراد و فعالیت‌هاشان را رصد کرده و به نمایش بکشد.

«مستند فروشنده» با پژوهش های عمیق مملو از اسناد داخلی و خارجی دست اول بوده و به همین علت هم مستدل و مستند است و نقطه مزیت مستند هم استفاده از تصاویرآرشیوی و مستند با بیش از ۳۰۰ فیلم از منابع مختلف می باشد.

 

سال تولید: ۱۳۹۶
مدت زمان: ۱۰۵ دقیقه
تامین کننده: فانوس فردا

 دانلود لینک مستقیم مستند فروشنده 1 با کیفیت HD و حجم 885 مگابایت

دانلود لینک مستقیم مستند فروشنده 1 با کیفیت Full HD و حجم 1050 مگابایت کمکی

دانلود با سایر کیفیت ها