در این فیلم بر خلاف ادعای رسانه های همسو با قالیباف و لاریجانی، شمار معترضین بیش از '20 نفر'، '50 نفر' و '100 نفر' هستند. از 'پوسترهای زنده باد بهار' و شعارهای 'درود بر احمدی نژاد و مشایی' هم خبری نیست.

سخنرانی ناتمام رییس مجلس، در جمع راهپیمایان روز 22 بهمن قم، هنوز هم از مهم ترین سوژه های رسانه هاست. بخش عمده ای از رسانه های مخالف دولت، با هماهنگی شک برانگیزی، طی دو روز گذشته تلاش داشتند، این رویداد را به طرفداران دولت نسبت دهند. سایت های خانه ملت، خبرآنلاین، فردا، فرارو و ... که عموما به علی لاریجانی و محمد باقر قالیباف نزدیک هستند، در اقدامی هماهنگ، حرکت معترضین قمی را "اغتشاش گری مشتی مزدور سازماندهی شده از جانب جریان انحرافی" معرفی کنند، که "در دستشان پوسترهایی به طرفداری از جریان انحرافی بود."!!!
دیشب فیلمی کوتاه در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شد. در این فیلم بر خلاف ادعای رسانه های همسو با قالیباف و لاریجانی، شمار معترضین بیش از "20 نفر"، "50 نفر" و "100 نفر" هستند. از "پوسترهای زنده باد بهار" و شعارهای "درود بر احمدی نژاد و مشایی" هم خبری نیست. از کفن پوشان مورد ادعای بی بی سی هم چیزی دیده نمی شود. فیلم های منتشر شده از این واقعه، به خوبی ادعای خلاف حسین شریعتمداری مبنی بر حمایت اخلالگران از رئیس جمهور را نیز برملا می کند.
به رغم هجوم رسانه ای جریان های مخالف دولت، شبکه ایران با هدف به حاشیه نرفتن حماسه بزرگ ملت ایران در گرامیداشت یوم الله 22 بهمن و آرام کردن اوضاع، از انتشار فیلم مذکور خودداری کرد.
افزایش خبرسازی رسانه های مخالف و انتشار فیلمی از این رویداد در سایت خبری تابناک، ما را به انتشار این فیلم ناچار کرد.
این حرکت اعتراضی را می توان از زوایای مختلفی تحلیل کرد، اما اگر این رویداد تلخ، پشت پرده ای هم داشته باشد، باید مدتی صبر کرد تا زوایای مغفول آن به تدریج نمایان شود. وظیفه پی بردن به ریشه ها و پشت پرده های احتمالی، با نهادهای ذیربط است.

دانلود فیلم اصلی با حجم 2.7 مگابایت

دانلود فیلم مغرضانه منتشرشده از سوی تابناک